Θεσσαλονίκη: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στην αντιπυρική περίοδο – «Φέτος έγινε μία πολύ σοβαρή προσπάθεια»

Μαζί με τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια ο κ. Μητσοτάκης χαιρέτισε αρκετούς από τους παρευρισκόμενους και συνομίλησε μαζί τους