current views are: 10

21 Μαΐου 2022
Δημοσίευση01:31

Το ερχόμενο καλοκαίρι το λανσάρισμα του Nissan JUKE Hybrid Rally Tribute

Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του JUKE αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας που παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής.

Δημοσίευση 01:31’

Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του JUKE αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας που παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής.

Μετά τη δημοσιοποίηση εικόνων τον περασμένο Ιούνιο για τον εορτασμό της συμμετοχής της Nissan στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής το Nissan JUKE Hybrid Rally Tribute παίρνει σάρκα και οστά. Πέρασε από το σχεδιαστικό σκίτσο στην παραγωγή και έρχεται λίγο πριν από το ευρωπαϊκό λανσάρισμα αυτό το καλοκαίρι.

Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του JUKE αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας που παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής.

Στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και με το εξαιρετικά καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό.

Για τη μείωση της τριβής, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί συμπλέκτες αντί για συμβατικούς συχρονισμένους δακτυλίους για να αλλάζει ομαλά τις 4 ταχύτητες του κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις 2 ταχύτητες «EV». Επιπλέον, για τη μείωση της τριβής, το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρησιμοποιεί συμπλέκτη. Όλες οι εκκινήσεις του οχήματος είναι αμιγώς ηλεκτρικές και οι 2 κινητήρες EV χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό για τον συγχρονισμό των ταχυτήτων, παρέχοντας μια ομαλή και γρήγορη επιτάχυνση.


σχετικα αρθρα