ΕΛΛΑΔΑ

Συμβουλές για χωρισμένους στο γυμναστήριο

Δημοσίευση 4 Ιανουαρίου 2011, 11:24 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Συμβουλές για χωρισμένους στο γυμναστήριο
Facebook Twitter Whatsapp

Σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν νέα μέλη το 2011, τα γυμναστήρια προσφέρουν πλέον ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς: από εκμάθηση νούμερων τσίρκου μέχρι συμβουλές για χωρισμένες...

Σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν νέα μέλη το 2011, τα γυμναστήρια προσφέρουν πλέον ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς: από εκμάθηση νούμερων τσίρκου μέχρι συμβουλές για χωρισμένες...

"Ο Ιανουάριος είναι ο καυτός μήνας. Αυτή την περίοδο του χρόνου δίνουμε στους ανθρώπους πολλές εναλλακτικές", λέει η Ντόνα Σάιρους, αντιπρόεδρος του προγράμματος Crunch.

Χάρις στις αποφάσεις για το νέο έτος και τα όνειρα για ένα νέο ξεκίνημα, οι νέες συνδρομές για το γυμναστήριο μπορούν να αυξηθούν κατά 12% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με την IHRSA, που εκπροσωπεί την διεθνή βιομηχανία των γυμναστηρίων.

Η Σάιρους εξηγεί ότι στόχος είναι άνθρωποι ηλικίας 20 έως 40 ετών και τα προγράμματα είναι εντατικά, συχνά με μία σέξι νότα.

Ετσι, σύμφωνα με το πρόγραμμα Crunch, μπορεί κάποιος να μάθει να χορεύει σουίνγκ, να κρεμιέται από το ταβάνι σαν ακροβάτης του τσίρκου, ακόμα και να πάρει πιστοποιητικό παρακολούθησης 16 ωρών χορού σε στύλο.

Μεγαλύτερη επιτυχία όμως αναμένεται να έχει το πρόγραμμα οκτώ εβδομάδων που περιλαμβάνει γυμναστική σε συνδυασμό με συμβουλές για χωρισμένους.

Το σκεπτικό του "Προγράμματος Χωρίζω-Αλλάζω" είναι ότι, αν δεν μπορείς να βγάλεις έναν άνδρα από το μυαλό σου, τότε μπορείς να τον αποβάλεις ιδρώνοντας στο γυμναστήριο και παράλληλα να φτιάξεις και τέλειο κορμί.