ΕΛΛΑΔΑ

Αναδιοργάνωση των υπηρεσιών καθαριότητας του Βόλου

Δημοσίευση 13 Ιανουαρίου 2011, 18:43 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Αναδιοργάνωση των υπηρεσιών καθαριότητας του Βόλου
Facebook Twitter Whatsapp

Αναδιοργανώνεται η υπηρεσία καθαριότητας του νέου Δήμου Βόλου, σύμφωνα με την απόφαση της νέας δημοτικής αρχής. Παράλληλα, ο δήμαρχος Πάνος Σκοτινιώτης συμμετείχε την Πέμπτη σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο αμαξοστάσιο του Δήμου, με τη συμμετοχή του αρμόδιου Αντιδημάρχου, Χ. Τσαμπάζη και υπηρεσιακών στελεχών.

Αναδιοργανώνεται η υπηρεσία καθαριότητας του νέου Δήμου Βόλου, σύμφωνα με την απόφαση της νέας δημοτικής αρχής. Παράλληλα, ο δήμαρχος Πάνος Σκοτινιώτης συμμετείχε την Πέμπτη σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο αμαξοστάσιο του Δήμου, με τη συμμετοχή του αρμόδιου Αντιδημάρχου, Χ. Τσαμπάζη και υπηρεσιακών στελεχών.

Ο κ. Σκοτινιώτης βρέθηκε στην υπηρεσία καθαριότητας για δεύτερη φορά μέσα σε δέκα ημέρες, προκειμένου να ενημερωθεί για την πρόοδο των εργασιών και την υλοποίηση των αποφάσεων που είχαν συμφωνηθεί στην προηγούμενη σύσκεψη, την πρώτη ημέρα ανάληψης καθηκόντων από τη νέα δημοτική αρχή.

Συγκεκριμένα, με τη διεύρυνση των ορίων του Δήμου, αποφασίστηκε η περιοχή να χωριστεί σε δέκα τομείς, οι οποίοι εποπτεύονται καθημερινά από αντίστοιχο αριθμό υπαλλήλων, ενώ έγινε προσπάθεια συχνότερης αποκομιδής των απορριμμάτων σε περιφερειακούς Δήμους, με σημαντικά ήδη αποτελέσματα στη Νέα Αγχίαλο και την Αγριά. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η καταγραφή του μηχανολογικού εξοπλισμού στο σύνολο του νέου Δήμου, στη διάρκεια της οποίας, όπως έγινε γνωστό, ωστόσο διαπιστώθηκαν σοβαρότατα προβλήματα που αφορούν κυρίως την κατάσταση των οχημάτων και, σε αρκετές περιπτώσεις, την έλλειψη άδειας κυκλοφορίας και ασφάλισης!

Τέλος, σε ό,τι αφορά τον ανεφοδιασμό των οχημάτων με καύσιμα, για ολόκληρο τον Δήμο, μελετάται ήδη η εγκατάσταση ηλεκτρονικού προγράμματος διαχείρισης του συστήματος που θα διασφαλίζει απόλυτα τον έλεγχο στην κατανάλωση καυσίμων και των δρομολογίων που πραγματοποιούνται.