current views are: 10

2 Δεκεμβρίου 2019
Δημοσίευση21:39

Αναρτήθηκαν οι θέσεις για την κινητικότητα: Αιτήσεις έως τις 17 Δεκεμβρίου – Αναλυτικές οδηγίες

Φέρνει 7.225 μετατάξεις και αποσπάσεις

Δημοσίευση 21:39’

Φέρνει 7.225 μετατάξεις και αποσπάσεις

Ανοίγει αύριο, 3 Δεκεμβρίου, η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για μετατάξεις και αποσπάσεις στο πλαίσιο του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας 2019.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, θα πρόκειται για τον πλέον μαζικό κύκλο κινητικότητας, με τον συνολικό αριθμό των προσφερόμενων θέσεων να ανέρχονται σε 7.225. Η αμέσως μεγαλύτερη φάση κινητικότητας ήταν αυτή του β’ κύκλου του 2018, με 5.440 θέσεις.

Αυτό, εν ολίγοις, σημαίνει ότι η «φρέσκια» φάση κινητικότητας θα προσφέρει κατά 32,8% περισσότερες θέσεις.

Το υπουργείο Εσωτερικών ανάρτησε σήμερα στα www.ypes.gr και στην ιστοσελίδα του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου (www. apografi.gov.gr) τα αιτήματα των φορέων που εγκρίθηκαν από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας, για κάλυψη θέσεων με μετάταξη και απόσπαση.

Από τις 7.225 θέσεις του εν λόγω κύκλου κινητικότητας, οι 6.752 αφορούν σε αιτήματα για μετατάξεις, ενώ οι 473 σε αποσπάσεις. Το υπουργείο Εσωτερικών δημοσιοποίησε, επιπλέον, τις βασικές οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πλαίσιο του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας έτους 2019.

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr. Στη συνέχεια οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν.

Αναλυτικός οδηγός για την κινητικότητα

Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος μπορεί να υποβάλει αίτηση για την μετάταξη του σε κενή οργανική θέση ή/και την απόσπαση του για προσωρινή κάλυψη αναγκών από αύριο 3 Δεκεμβρίου έως και 17 Δεκεμβρίου 2019.

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr. Στη συνέχεια οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν.

Κατόπιν, ο υπάλληλος επιλέγει «Εξουσιοδότηση» και μεταφέρεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, όπου μπορεί να δει τις διαθέσιμες θέσεις του κύκλου κινητικότητας και να υποβάλει αίτηση για την θέση/σεις που τον ενδιαφέρουν για μετάταξη ή απόσπαση μέσου του νέου Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας.

Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις κενές θέσεις που προκηρύσσονται στο πλαίσιο του Α’ Κύκλου Κινητικότητας 2019.

Δείτε αναλυτικές οδηγίες

Στη συνεχεία, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη ή/και προσωρινή κάλυψη αναγκών με απόσπαση. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί.

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το αρ. 34 του ν.4531/2018, οι αιτήσεις προτίμησης μπορούν να υποβάλλονται για τις θέσεις έως και τριών (3) φορέων κατ’ ανώτατο όριο. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν.1599/1986 (Α΄ 75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσετε στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν τα στοιχεία του Μητρώου δεν είναι ενημερωμένα, επικοινωνήστε με την Διεύθυνση Προσωπικού για την επικαιροποίησή τους.

Αναλυτικές πληροφορίες για την υλοποίηση της διαδικασίας μέσω της εφαρμογής παρατίθενται στο εγχειρίδιο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της απογράφης (www.apografi.gov.gr) στη διαδρομή Κινητικότητα /Οδηγίες Χρήσης.

 

σχετικα αρθρα