ΕΛΛΑΔΑ

Στη μάχη κατά του κορωνοϊού ο Όμιλος ΟΤΕ - Ενώνουν τις δυνάμεις τους τεχνικοί και πελάτες

Δημοσίευση 16 Απριλίου 2020, 16:00 / Ανανεώθηκε 22 Απριλίου 2020, 14:06
Στη μάχη κατά του κορωνοϊού ο Όμιλος ΟΤΕ - Ενώνουν τις δυνάμεις τους τεχνικοί και πελάτες
Facebook Twitter Whatsapp

Πρακτικές οδηγίες προφύλαξης για όλους, κατά την επίσκεψη τεχνικών στα σπίτια συνδρομητών.

 

«Μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς». Αυτό είναι το σλόγκαν που ακούμε από τις αρχές Μαρτίου οπότε και τέθηκε η χώρα μας σε καραντίνα στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό. Η ζωή όλων μας άλλαξε ριζικά κυρίως σε ό,τι αφορά στο εργασιακό περιβάλλον. Η τηλεργασία αντικατέστησε τη φυσική παρουσία στους χώρους εργασίας και τα σπίτια των περισσοτέρων έχουν μετατραπεί σε «μίνι» γραφεία.  Πλέον, κάθε άνθρωπος ξεχωριστά συμβάλλει με τον τρόπο του στην καταπολέμηση του φονικού ιού, ωστόσο ειδικό βάρος σηκώνουν οι αφανείς ήρωες αυτής της καθημερινότητας, όπως οι νοσηλευτές, γιατροί, πληρώματα ασθενοφόρων, εργαζόμενοι στην καθαριότητα και στα σούπερ μάρκετ, εργαζόμενοι στο ταχυδρομείο, courier και delivery, οδηγοί φορτηγών, σώματα ασφαλείας, τεχνικοί τηλεπικοινωνιακών παρόχων και γενικότερα οι εργαζόμενοι που δεν μπορούν να «μείνουν σπίτι». Εργαζόμενοι που το καθήκον τους καλεί καθημερινά να βρίσκονται έξω προκειμένου να εξυπηρετούν τις δικές μας ανάγκες αψηφώντας τον χρόνο εργασίας, μακριά από τις οικογένειές τους. Όπως οι πάνω από 2.500 τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ που εξυπηρετούν περισσότερα από 25.000 αιτήματα την εβδομάδα που αφορούν σε νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ώστε να διασφαλιστεί το αγαθό της επικοινωνίας εν μέσω της κρίσης.

Και αυτούς τους ανθρώπους είναι χρέος όλων μας να τους προστέψουμε τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας και προετοιμάζοντας οι ίδιοι το περιβάλλον μας όταν αναμένουμε επίσκεψη από κάποιον τεχνικό. Συγκεκριμένα, οφείλουμε να αερίσουμε τον χώρο μας επαρκώς πριν από το καθορισμένο ραντεβού μας, να απολυμάνουμε τον χώρο εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού, να έχουμε εύκολη πρόσβαση στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο, αλλά και να παραμένει μόνο ένας άνθρωπος στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών τηρώντας την απόσταση ασφαλείας των 2 μέτρων.

Ο Όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη. Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, ενώ εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον τους πριν την επίσκεψη (συμπτώματα στον ίδιο ή μέλος της οικογένειας), παρακαλούνται να ενημερώσουν το 13888 για να προγραμματιστεί καινούργιο ραντεβού.

Εν μέσω της πανδημίας ο Όμιλος ΟΤΕ θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες του και να τους παρέχει όλα τα ψηφιακά εφόδια που χρειάζονται, για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται, παραμένοντας στο σπίτι. Γιατί από το σπίτι, καλύτερα για όλους, αρκεί να προστατέψουμε και εμείς από την πλευρά μας, τους εργαζόμενους που αναγκάζονται να βρίσκονται μακριά από αυτό. 

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr