Πόσα SMS εστάλησαν την περίοδο της καραντίνας
Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό.
Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό.
Τα sms για τις μετακινήσεις λόγω καραντίνας από σήμερα αποτελούν παρελθόν, καθώς οι πολίτες μπορούν πλέον να κυκλοφορούν ελεύθερα, χωρίς αιτολόγηση, αλλά πάντα τηρώντας τα μέτρα προστασίας.
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, οι πολίτες φαίνεται να τήρησαν κατά γράμμα τις οδηγίες, καθώς όπως αποκάλυψε ο εμπνευστής του ψηφιακού εγχειρήματος, υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στην εκπομπή «Εκτός Γραμμής» στον Alpha, με τον Τάκη Χατζή και τη Λίδα Μπόλα, εστάλησαν συνολικά περισσότερα από 100 εκατομμύρια sms!
Ερωτηθείς ποιος από τους έξι λόγους εξόδου ήταν ο πιο δημοφιλής, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία, καθώς, όπως είχε διαβεβαιώσει και ο ίδιος εξαρχής, τα μηνύματα διαγράφονταν αμέσως μετά την απόστολή τους.
Υπενθυμίζεται ότι το 13033 λειτούργησε από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως και τις 6 το πρωί της 4ης Μαΐου και γρήγορα εξελίχθηκε στη βασική υπηρεσία δήλωσης των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση της ΓΓΤΤ, στις 42 ημέρες λειτουργίας του 13033 διεκπεραιώθηκαν 110 εκατ. γραπτά μηνύματα. Το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχίας, δηλαδή το ποσοστό των μηνυμάτων που είχαν τη σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%.
Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό. Η υπηρεσία, που σχεδιάστηκε και τέθηκε σε λειτουργία σε λιγότερο από 48 ώρες, απέσπασε θετικά σχόλια, με τον ΟΟΣΑ να τη χαρακτηρίζει ως βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, που επισημαίνει:
Επιπλέον:
• Η στενή συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους εξασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Όπως διαπιστώνεται και από μετρήσεις ανεξάρτητων διεθνών φορέων, τόσο τα σταθερά όσο και τα κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών διαχειρίστηκαν με ικανοποιητικό τρόπο τον επιπλέον φόρτο που προκάλεσαν τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού. Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων δεν υπήρξε καμία ανάγκη να ενεργοποιηθούν εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης της δικτυακής κίνησης (traffic management).
• Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περίοδο δεν υπήρξε σημαντικό περιστατικό κυβερνοασφάλειας. Εκτός από τις συστάσεις που είχε εκδώσει η ΓΓΤΤ για την υπεύθυνη χρήση των δικτύων και την ασφαλή χρήση των εφαρμογών τηλεργασίας, υπήρξε διαρκής επικοινωνία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας της ΓΓΤΤ με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), για την ανταλλαγή πληροφοριών.
ολες οι ειδησεις
- Χαμός μεταξύ Αντώναρου – Στέφου στην εκπομπή One Talk: «Είστε ακροδεξιός» – «Γίνατε Συριζαίος της πλάκας τώρα στα γεράματα»
- Γάζα: Άγριο λιντσάρισμα σε πατέρα ομήρου της Χαμάς (Πολύ σκληρό βίντεο)
- Δημοσκόπηση Metron Analysis: Αυτές είναι οι «κίτρινες κάρτες» για την κυβέρνηση – Σαρώνουν εγκληματικότητα και διαφθορά
- Europa Conference League: Δεν τα κατάφερε ο ΠΑΟΚ – Γνώρισε δεύτερη ήττα στην Τούμπα από την Μπριζ και είπε αντίο στη διοργάνωση (Βίντεο)
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr