current views are: 14

4 Ιουνίου 2020
Δημοσίευση17:52

Αυτό είναι το σποτ για την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια για το τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Την εκδήλωση προλόγισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Δημοσίευση 17:52’

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια για το τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Την εκδήλωση προλόγισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Αποκαλυπτήρια για το τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού έγιναν στο Ζάππειο σήμερα. «Ελληνικό καλοκαίρι, δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα», αναφέρεται.

Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα, προλόγισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Η φιλοσοφία της καμπάνιας

Όπως τονίζουν οι δημιουργοί της καμπάνιας: «Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο..Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα. Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές .. Για αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετική … Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε … Κερδίσαμε αναγνώριση και σεβασμό. Τώρα, έχουμε την ευκαιρία, να αξιοποιήσουμε  αυτή τη συλλογική επιτυχία. Να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής … Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand: Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer. Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα. Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα απο εποχές και τόπους. Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία. Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις … οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου».

Από την πλευρά της, κατά την παρουσίαση, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.

Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κα Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω όπως είπε.

Από την πλευρά του ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, σημείωσε ότι η παρούσα επιμήκυνση στοχεύει μεταξύ άλλων στην διεύρυνση της σαιζόν. Να τονιστεί τέλος ότι στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού.


σχετικα αρθρα