ΕΛΛΑΔΑ

Μπουρδούμης στον Alpha 98,9: «Είμαστε όλοι στον αέρα - Στο θέατρο δεν έχει κολλήσει κανείς κορωνοϊό»

Δημοσίευση 4 Νοεμβρίου 2020, 12:00 / Ανανεώθηκε 4 Νοεμβρίου 2020, 13:07
Μπουρδούμης στον Alpha 98,9: «Είμαστε όλοι στον αέρα - Στο θέατρο δεν έχει κολλήσει κανείς κορωνοϊό»
Facebook Twitter Whatsapp

Το κλείσιμο των θεάτρων στην προσπάθεια αντιμετώπισης του κορωνοϊού σχολίασε ο ηθοποιός.

Το θέμα της επιδότησης της θέσης στα θέατρα έθεσε ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, ο οποίος μιλώντας για το κλείσιμό τους, τόνισε ότι στα θέατρα τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, για αυτό και δεν υπήρχαν  κρούσματα.

«Είμαστε οι πρώτοι που κλείσαμε και οι τελευταίοι που θα ανοίξουμε. Έχει αποδειχθεί ότι το θέατρο και το απέδειξε και το καλοκαίρι, δεν είναι χώρος από όπου προήλθαν κρούσματα. Ακόμα και με το 30% της πληρότητας, κρατούνταν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Το θέατρο δεν είναι σαν την εστίαση», σχολίασε ο ηθοποιός στον Alpha 98,9 και την εκπομπή «Χωρίς Μάσκα», με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο και τον Γιώργο Σμυρνή και συνέχισε:

«Δεν έχει απαντηθεί ένα καίριο ερώτημα των καλλιτεχνών. Στο θέατρο δεν κολλάει κανείς, έχει αποδειχθεί, υπάρχει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αποστάσεις, δεν υπάρχει διάλειμμα και συγχρωτισμός, και αυτό που δεν απαντήθηκε ποτέ είναι η επιδότηση θέσης. Θα το χαρακτηριζα όπως την επιδότηση θέσης στις άγονες γραμμές των καραβιών. Θα έπρεπε να επιδοτηθούν αν όχι το 70% των θέσεων που μένουν κενές, αλλά έστω το 40%. Αν δηλαδή κάποιος πούλαγε τη θέση 15 ευρώ, αν την πουλήσει 6 ευρώ, ώστε να κινηθεί. Όταν αυτό το κάνεις για τα αεροπλάνα, τα καράβια και όχι για τον κλάδο που δεν έχει πολύ κόστος για εσένα, μας αφήνει όλους στον αέρα. Όταν υπάρχει μια κατάσταση που σε άλλους χώρους υπάρχουν κρούσματα, όπως οι εκκλησιαστικοί τους οποίους δεν αγγίζουν, είναι δύσκολο να μην υπάρχει θυμός και στεναχώρια».

«Το θέατρο δεν είναι διασκέδαση, είναι ψυχαγωγία. Δεν σηκωνόμαστε όρθιοι και πίνουμε τα ποτά μας. Ο κόσμος θα ξεκουραστεί και σε ένα θέατρο ή ένα σινεμά για δυο ώρες, όταν δεν έχει τι άλλο να κάνει. Έγινε και στην Ιταλία και την Αγγλία, θα πάει να δει κάτι. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξουν οι χώροι και οι παραγωγοί που έχουν τους χώρους», κατέληξε.