current views are: 7

9 Νοεμβρίου 2020
Δημοσίευση16:52

Κυβερνητικές πηγές για τηλεκπαίδευση: Ο κ. Τσίπρας συνέχισε στον κατήφορο του λαϊκισμού

Σύμφωνα με την εταιρεία, προβλήματα σύνδεσης, εκτός από την Ελλάδα αντιμετώπισαν τα Βαλκάνια, η Βόρεια Ιταλία, η Νότια Αγγλία και Ουαλία και η Κεντρική Ευρώπη.

Δημοσίευση 16:52’

Σύμφωνα με την εταιρεία, προβλήματα σύνδεσης, εκτός από την Ελλάδα αντιμετώπισαν τα Βαλκάνια, η Βόρεια Ιταλία, η Νότια Αγγλία και Ουαλία και η Κεντρική Ευρώπη.

Κυβερνητικές πηγές σχολίασαν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στη λειτουργία του συστήματος της τηλεκπαίδευσης που παρουσιάστηκαν κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας της.

«Ο κ. Τσίπρας αντί να διορθώσει τις επιπόλαιες ανακοινώσεις του κόμματός του για το ζήτημα της τηλεκπαίδευσης, επιχείρησε και αυτός με ανάρτησή του να επιρρίψει ευθύνες στο Υπουργείο Παιδείας. Και μάλιστα ενώ ήταν γνωστό  ότι η ευθύνη για τις σημερινές δυσκολίες στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης οφείλονταν σε πανευρωπαϊκό πρόβλημα και συγκεκριμένα σε τεχνικό σφάλμα ενός από τα data center της εταιρίας στο Λονδίνο. Η ανακοίνωση της Cisco δίνει καθαρή απάντηση στα μυθεύματα, όμως ο κ. Τσίπρας συνέχισε στον κατήφορο του λαϊκισμού. Ντροπή!», αναφέρουν κυβερνητικές πηγές.

Σύμφωνα με την εταιρεία, προβλήματα σύνδεσης, εκτός από την Ελλάδα αντιμετώπισαν τα Βαλκάνια, η Βόρεια Ιταλία, η Νότια Αγγλία και Ουαλία και η Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, κλπ).

Κατά τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ο πάροχος της πλατφόρμας Webex παρείχε διαβεβαιώσεις για την αποκατάσταση του προβλήματος και τη δρομολόγηση της πλήρης επαναλειτουργίας του συστήματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί ξανά προς το τέλος του σχολικού ωραρίου.

Αύριο, Τρίτη, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν και πάλι το Webex.

Για τους μαθητές που απουσίασαν σήμερα από τα μαθήματα λόγω του τεχνικού ζητήματος, η Γενική Γραμματεία ανακοίνωσε ότι δεν θα ληφθούν υπ’ όψιν οι απουσίες.

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Παιδείας, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου λειτούργησαν κανονικά, με εξαίρεση κάποιες ολιγόλεπτες διακοπές.

Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του Webex λέει η Cisco

Με αφορμή τα προβλήματα της υπηρεσίας Webex, η Cisco ανακοίνωσε ότι έχει αποκατασταθεί η λειτουργία της υπηρεσίας.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει: «Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία). Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος».

Η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας

Αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του συστήματος Webex, από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

Ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος.

Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα.

Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η τηλεκπαίδευση ήταν υποχρεωτική από την έναρξη της σχολικής χρονιάς για όσα σχολεία ανέστειλαν είτε τη λειτουργία όλης της σχολικής μονάδας είτε ενός τμήματος εφόσον καταγραφόταν κάποιο κρούσμα. Πλέον όμως η εφαρμογή της γίνεται καθολική για όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια.

Οσον αφορά τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών και μαθητών που δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό, η πολιτική ηγεσία έχει προτείνει εναλλακτικές λύσεις.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν διαθέτουν υπολογιστή στο σπίτι τους μπορούν να εργάζονται στις εγκαταστάσεις του σχολείου, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που βρίσκεται στο κτίριο.

Αντίστοιχα, για τους μαθητές, έχουν δοθεί τρεις εναλλακτικές. Ο μαθητής μπορεί να συνδεθεί μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού χρησιμοποιώντας το Wi-Fi. Εφόσον δεν μπορούν να συνδεθούν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα του κινητού τους, τα οποία για τη σύνδεση με τη πλατφόρμα είναι δωρεάν, ύστερα από συμφωνία που έχει επιτευχθεί με όλους τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας. Αν και σε αυτή την περίπτωση ο μαθητής δεν καταφέρει να συνδεθεί, η συμμετοχή στην ψηφιακή τάξη μπορεί να γίνει μέσω σταθερού τηλεφώνου.

Στα σχολεία έχουν διανεμηθεί ηλεκτρονικές συσκευές οι οποίες μπορούν να διατεθούν στους μαθητές που δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να συνδεθούν με την πλατφόρμα. Μετά τη λήξη της τηλεκπαίδευσης, οι συσκευές επιστρέφουν στο σχολείο. Εντός του Δεκεμβρίου προβλέπεται να διανεμηθούν επιπλέον 50.000 ηλεκτρονικές συσκευές στα σχολεία, ενώ μέχρι τώρα οι σχολικές μονάδες έχουν εξοπλιστεί με 23.000 ηλεκτρονικές συσκευές.

Το υπουργείο Παιδείας έχει αποστείλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε οι εκπαιδευτικοί να δημιουργήσουν τις ψηφιακές τάξεις στις οποίες θα διενεργούν το μάθημά τους μέσω της πλατφόρμας Webex. Οι μαθητές μέσω του link που θα τους κοινοποιηθεί θα «μπαίνουν» στην τάξη για να παρακολουθούν τη διδασκαλία και υποχρεούνται να συμμετέχουν ενεργά την ώρα του μαθήματος.

Η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 40 λεπτά και το υπουργείο Παιδείας έχει αποστείλει ενδεικτικό προσχέδιο προγράμματος, σύμφωνα με το οποίο τα μαθήματα στο Λύκειο ξεκινάνε στις 8 το πρωί και θα ολοκληρώνονται στις 13.40 και στο Γυμνάσιο στις 8.30 το πρωί και θα ολοκληρώνονται στις 14.10. Η δομή του προγράμματος είναι πολύ κοντά στο ωρολόγιο πρόγραμμα που ακολουθεί το σχολείο κατά τη φυσική παρουσία.

Οι μαθητές συστήνεται να «μπαίνουν» στο σύστημα ένα τέταρτο νωρίτερα για να καταγράφει τις παρουσίες ο εκπαιδευτικός. Η πορεία κάλυψης της ύλης γίνεται κανονικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν, καθώς σε διαφορετική περίπτωση λαμβάνουν απουσία. Αντίστοιχα και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τηρούν το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα και να ενημερώσουν το σύστημα myschool για την κάλυψη της ύλης που διδάσκουν.

Μεταξύ των μαθημάτων θα μεσολαβούν 10 λεπτά διάλειμμα για να «μετακινηθούν» οι μαθητές από τη μία ψηφιακή τάξη στην άλλη.


σχετικα αρθρα