ΕΛΛΑΔΑ

Γυρίζουν σελίδα τα ΕΛΤΑ: Αυτό είναι το σχέδιο για μετασχηματισμό τους - Οι δύο πυλώνες

Δημοσίευση 30 Νοεμβρίου 2020, 14:00 / Ανανεώθηκε 30 Νοεμβρίου 2020, 14:58
Γυρίζουν σελίδα τα ΕΛΤΑ: Αυτό είναι το σχέδιο για μετασχηματισμό τους - Οι δύο πυλώνες
Photo: Intime
Facebook Twitter Whatsapp

Το σχέδιο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, έχει σκοπό τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να γυρίσουν οριστικά σελίδα, να εκσυγχρονισθούν και να συνεχίσουν αποτελεσματικά να επιτελούν το έργο τους. 

Στη σκιά του δεύτερου και φονικότερου κύματος της πανδημίας συνεδρίασε – μέσω τηλεδιάσκεψης – στις 11:00 το πρωί το υπουργικό συμβούλιο υπό τον πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα πως έχουμε δύσκολες μέρες ακόμα μπροστά μας και ξεκαθάρισε πως το άνοιγμα της οικονομίας και της κοινωνίας θα καθοριστεί βάσει δεδομένων και όχι ημερομηνιών.

Στο πλαίσιο του υπουργικού συμβουλίου ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας και ο υπουργός Επικρατείας Κυριάκος Πιερρακάκης παρουσίασαν το πλάνο μετασχηματισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Το σχέδιο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, έχει σκοπό τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να γυρίσουν οριστικά σελίδα, να εκσυγχρονισθούν και να συνεχίσουν αποτελεσματικά να επιτελούν το έργο τους. 

Οι προτεινόμενες διατάξεις στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της ΕΛΤΑ A.E., με βάση δύο πυλώνες:  πρώτον, την ενίσχυση της Εταιρικής Διακυβέρνησης, και δεύτερον, την αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας, μέσω της αποσύνδεσής της από νομοθετικές διατάξεις που δεν συνάδουν με το παρεχόμενο έργο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μιας ταχυδρομικής εταιρείας.

Κεντρικός σκοπός του σχεδίου είναι η εταιρεία να διασφαλίσει και να ενδυναμώσει τον κοινωνικό της ρόλο ως φορέας της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας και ταυτόχρονα να βελτιώσει την αποδοτικότητά της, ώστε να αντεπεξέλθει στον κλιμακούμενο ανταγωνισμό της αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Οι βασικοί άξονες του σχεδίου είναι:

  • ο εξορθολογισμός του μισθολογικού κόστους, με έμφαση στην υλοποίηση σχεδίου εθελουσίας εξόδου εργαζομένων,
  • ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας, με αναβάθμιση συστημάτων, αυτοματοποίηση κέντρων διαλογής και παροχή καλύτερων και περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες,
  • η αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής της εταιρείας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της καθολικής υπηρεσίας, σε συνδυασμό με αλλαγές στο μοντέλο εξυπηρέτησης της αλληλογραφίας,
  • η ανάπτυξη νέας πολιτικής προμηθειών και η καλλιέργεια νέας εταιρικής κουλτούρας και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού.