ΕΛΛΑΔΑ

Τι έδειξε η νεκροψία του ηλικιωμένου που πέθανε μετά τον εμβολιασμό για κορωνοϊό

Δημοσίευση 16 Φεβρουαρίου 2021, 17:00 / Ανανεώθηκε 16 Φεβρουαρίου 2021, 17:39
Τι έδειξε η νεκροψία του ηλικιωμένου που πέθανε μετά τον εμβολιασμό για κορωνοϊό
Facebook Twitter Whatsapp

«Δεν δικαιολογείται το εμβόλιο να κάνει τέτοια επιπλοκή σε άνθρωπο», σε ελάχιστα μόνο λεπτά είπε ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ.

Σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια οφείλεται, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας - νεκροτομής ο θάνατος του ηλικιωμένου άνδρα την Δευτέρα, λίγο μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται: «Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλεια του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης,  σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό. Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του».

Νωρίτερα μιλώντας στην ΕΡΤ Ηρακλείου ο κ. Χαλκιαδάκης είχε επισημάνει ότι ο εμβολιασμός δεν έχει να κάνει με το τραγικό αυτό συμβάν, και επικαλέστηκε την βιβλιογραφία του εμβολίου όπου «δεν περιγράφεται τέτοιου είδους παρενέργεια».

Όπως τόνισε, «δεν δικαιολογείται το εμβόλιο να κάνει τέτοια επιπλοκή σε άνθρωπο», σε ελάχιστα μόνο λεπτά. «Δεν έχει παρατηρηθεί πουθενά στον κόσμο τέτοιο περιστατικό» είπε.

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr