ΕΛΛΑΔΑ

Τσουχτερό πρόστιμο σε ηλεκτρονικό κατάστημα - Δεν παρέδιδε προϊόντα, δεν επέστρεφε χρήματα στους καταναλωτές

Δημοσίευση 22 Απριλίου 2021, 17:00 / Ανανεώθηκε 22 Απριλίου 2021, 17:03
Τσουχτερό πρόστιμο σε ηλεκτρονικό κατάστημα - Δεν παρέδιδε προϊόντα, δεν επέστρεφε χρήματα στους καταναλωτές
Facebook Twitter Whatsapp

Οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις,  καλούνται να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στο ηλεκτρονική διεύθυνση της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή 1520@efpolis.gr.

Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατόπιν ελέγχου πλήθους καταγγελιών καταναλωτών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας https://www.trackstore.gr, χρηματικό πρόστιμο  συνολικού ύψους 70.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:

• Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.

• Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.

• Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

• Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.

• Μη κάλυψη της νόμιμης εγγύησης.

Οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις,  καλούνται να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στο ηλεκτρονική διεύθυνση της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή 1520@efpolis.gr. 

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr