ΕΛΛΑΔΑ

Τσάπαλος στον Alpha 98,9 για MyEFKAlive: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης - Οι 12 υπηρεσίες που θα παρέχει

Δημοσίευση 22 Ιουλίου 2021, 10:00 / Ανανεώθηκε 22 Ιουλίου 2021, 12:50
Τσάπαλος στον Alpha 98,9 για MyEFKAlive: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης - Οι 12 υπηρεσίες που θα παρέχει
Facebook Twitter Whatsapp

Το 2022 θα είναι ένα κομβικό έτος για την ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ και στόχος είναι να καταστεί υποχρεωτική για τους πολίτες η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών.

Το 2022 θα είναι ένα κομβικό έτος για την ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ, δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος, μιλώντας στον Alpha 98,9 και την εκπομπή «Ραντάρ», εκτάκτως με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο.

Αναφερόμενος στις υπηρεσίες που θα καλύπτει το myEFKALive, τόνισε: «Χθες ανακοινώθηκε μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία, η myEfkaLive. Ουσιαστικά είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης, από έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ. Να μπορεί δηλαδή ο πολίτης από το κινητό ή από τον υπολογιστή του σπιτιού του ή του γραφείου του να συνδέεεται ζωντανά με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ και να μπορεί να εκδώσει σε πραγματικό χρόνο μια ασφαλιστική ενημερότητα, ένα αποδεικτικό ασφαλιστικής ικανότητας. Να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης συνταξιοδότησής του ή να κάνει αίτημα για επίδομα ασθενείας ή μητρότητας».

Η βιντεοκλήση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού; «Όποιος επιθυμεί να χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία, μπαίνει στην ιστοσελίδα μας, στο gov.gr, και μπορεί να προκαθορίσει το ραντεβού σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί για να κάνει τη σύνδεση με τον υπάλληλο. Έχει ένα εύρος πέντε εβδομάδων, να διαλέξει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί».
Όπως είπε, αυτή η υπηρεσία ξεκίνησε χθες, από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες και στόχος είναι να «πάει σε όλη την Ελλάδα εντός του 2022».

Υπάρχει προσωπικό να υποστηρίξει την υπηρεσία αυτή; «Εχουμε προβλέψει και να υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό και έχουμε προμηθευτεί υπολογιστές και μέχρι το τέλος τους χρόνου θα λάβουμε άλλους 1.600, σύνολο 3.000».

Ωστόσο, επισήμανε ότι τα προβλήματα που υπάρχουν με την εξυπηρέτηση από τον ΕΦΚΑ, ουσιαστικά θα λυθούν «μέσα από το νέο τηλεφωνικό κέντρο που δρομολογούμε και θα τεθεί σε λειτουργία σε λίγες ημέρες».

Το 2022 θα είναι ένα κομβικό έτος για την ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ, τόνισε, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι να καταστεί υποχρεωτική για τους πολίτες η χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών.

Όσον αφορά τις εκκρεμείς συντάξεις, επισήμανε ότι με βάση τα στοιχεία Απριλίου , «οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις υπολογίζονται κοντά στις 132.000».

«Στόχος είναι το φθινόπωρο εκεί που βγάζουμε 20.000 συντάξεις τον μήνα, να πάμε στις 30.000», υπογράμμισε.

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr