current views are: 12

18 Ιανουαρίου 2022
Δημοσίευση05:18

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Το βίντεο-ντοκουμέντο και οι συγκλονιστικοί διάλογοι των εργαζομένων

Το βίντεο-ντοκουμέντο από το δυστύχημα που «κόβει» την ανάσα.

Δημοσίευση 05:18’

Το βίντεο-ντοκουμέντο από το δυστύχημα που «κόβει» την ανάσα.

Είναι τα τελευταία εφιαλτικά δευτερόλεπτα της ζωής του τεχνικού της ΣΤΑΣΥ που σκοτώθηκε, όταν η ειδική μηχανή για τη λείανση των γραμμών του ΗΣΑΠ έμεινε ακυβέρνητη και ο ίδιος πήδηξε στο κενό από το μπροστινό βαγόνι σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σωθεί.

Οι εικόνες με τον άτυχο τεχνικό κρεμασμένο να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα και οι δραματικοί διάλογοι των τεχνικών με το κέντρο ελέγχου λειτουργίας, πριν και μετά το δυστύχημα, ρίχνουν τους τίτλους τέλους στην τραγωδία που σημειώθηκε στα μέσα του περασμένου Νοέμβρη.

Όπως προκύπτει από τους διαλόγους που έφερε αποκλειστικά στη δημοσιότητα το MEGA ακούμε τους 5 εργαζομένους να αγωνιούν για το επικείμενο ατύχημα, προσπαθώντας ο ένας να ειδοποιήσει τον άλλον.

Από τα ηχητικά ντοκουμέντα προκύπτει ότι ο ένας ζητούσε να τοποθετηθεί συρμός για να ανασχέσει την πορεία της λοκομοτίβας προκαλώντας τεχνητή σύγκρουση.

Στην δραματική έκκληση του απαντούν από το κέντρο ότι αυτό προσπαθούν.

Επιπλέον, από τους διαλόγους των εργαζομένων προκύπτει ότι για πολύ ώρα δεν είχαν βρει τη σορό του άτυχου 40χρονου.

Η σορός εντοπίστηκε 40 λεπτά αργότερα, ώρα κρίσιμη όπως αποδείχτηκε.

Στο βίντεο του δυστυχήματος, διακρίνεται μπροστά από τον συρμό μια φιγούρα.

«Πρέπει να είναι ο άτυχος ο Πέτρος, ο εργοδηγός. Δεν μπορούμε να διαγνώσουμε αν είναι αυτός, αλλά επειδή ήταν μπροστά στο βαγόνι θεωρώ ότι αυτός είναι», είπε, μιλώντας στο MEGA ο Δημήτρης Φούτσης, δικηγόρος οικογένειας θύματος.

«Από την αρχή προσπάθησε να βοηθήσει όλους τους συναδέλφους του. Τους καθοδήγησε, έσωσε τους συναδέλφους του και πήδηξε όταν μπόρεσε με τα αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε».

Αυτό που τονίζει ο κ. Φούτσης είναι το γεγονός πως «οι άνθρωποι αυτοί ενήργησαν αυτοβούλως χωρίς καμία καθοδήγηση από την κεντρική διοίκηση του σιδηροδρόμου και αυτό πρέπει να τονιστεί».


σχετικα αρθρα