H Webjar δημιουργεί για τα Αρσάκεια Σχολεία 2 καμπάνιες εγγραφών για το Σχολικό Έτος 2022-2023
H Webjar εξελίσσοντας την συνεργασία με την Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία που ξεκίνησε το 2020, δημιούργησε φέτος δύο επιτυχημένες καμπάνιες εγγραφών για τα Δημοτικά όλων των πόλεων και χωρών στα οποία δραστηριοποιείται (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Τίρανα) καθώς και για τα Νηπιαγωγεία της στο Ψυχικό και την Εκάλη.
H Webjar εξελίσσοντας την συνεργασία με την Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία που ξεκίνησε το 2020, δημιούργησε φέτος δύο επιτυχημένες καμπάνιες εγγραφών για τα Δημοτικά όλων των πόλεων και χωρών στα οποία δραστηριοποιείται (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Τίρανα) καθώς και για τα Νηπιαγωγεία της στο Ψυχικό και την Εκάλη.
H Webjar εξελίσσοντας την συνεργασία με την Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία που ξεκίνησε το 2020, δημιούργησε φέτος δύο επιτυχημένες καμπάνιες εγγραφών για τα Δημοτικά όλων των πόλεων και χωρών στα οποία δραστηριοποιείται (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Τίρανα) καθώς και για τα Νηπιαγωγεία της στο Ψυχικό και την Εκάλη.
Η πρώτη, είχε στόχο να δημιουργήσει ενδιαφέρον και να φέρει leads στα πρότυπα δημοτικά σχολεία της εταιρείας. Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα πανδημική κατάσταση αλλά και την ψυχολογία των γονιών και των παιδιών, η Webjar δημιούργησε το μήνυμα ‘Ότι κι αν συμβαίνει γύρω μας, τα όνειρα των παιδιών δεν μπορούν να περιμένουν’ ενισχύοντας το, με τα μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των Αρσάκειων Σχολείων και της διαχρονικής αξίας μιας καλής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η δεύτερη καμπάνια, με στόχο την αύξηση του awareness και την προσέλκυση νέων εγγραφομένων στα νηπιαγωγεία Ψυχικού και Εκάλης και κεντρικό μήνυμα ‘Εδώ τα παιδιά, νιώθουν σαν στο σπίτι τους’ βασίστηκε στην επιβεβαιωμένη ανάγκη των πολύ μικρών παιδιών αλλά και την πραγματική επιθυμία των γονιών τους, να αισθάνονται ασφάλεια και οικειότητα στην πρώτη τους επίσημη κοινωνική επαφή με τον έξω κόσμο, δηλαδή το νηπιαγωγείο.
Και οι δυο καμπάνιες αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για digital περιβάλλον αξιοποιώντας τόσο το κομμάτι του Programmatic buying (Youtube, DV360) όσο και το κομμάτι του search και social.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας για τα Αρσάκεια Σχολεία:
ολες οι ειδησεις
- Eurojackpot: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη κλήρωση των 115 εκατ. ευρώ – Μέχρι τις 19:00 η κατάθεση δελτίων για το έπαθλο ρεκόρ
- Άμστερνταμ: Μέτρα για τον περιορισμό του υπερτουρισμού – Απαγορεύει να χτιστούν νέα ξενοδοχεία
- ΠΟΥ: Ανησυχία για τη μετάδοση της γρίπης των πτηνών σε ανθρώπους
- Σίφνος: Κορυφαίος ελληνικός γαστρονομικός προορισμός, σύμφωνα με το Conde Nast Traveler και το National Geographic
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr