current views are: 10

27 Νοεμβρίου 2017
Δημοσίευση12:16

Οι κλειστές πύλες στα μέσα μεταφοράς ανοίγουν… ζητήματα

Παρότι οι πρώτες μπάρες που έκλεισαν να αφορούσαν τέσσερις σταθμούς μετρό με περιορισμένη επιβατική κίνηση, η συμπεριφορά του επιβατικού κοινού υπήρξε ενδεικτική τού τι θα επακολουθήσει.

Δημοσίευση 12:16’

Παρότι οι πρώτες μπάρες που έκλεισαν να αφορούσαν τέσσερις σταθμούς μετρό με περιορισμένη επιβατική κίνηση, η συμπεριφορά του επιβατικού κοινού υπήρξε ενδεικτική τού τι θα επακολουθήσει.

Νέο γύρο πανικού και ταλαιπωρίας αναμένεται να φέρει στις αστικές συγκοινωνίες η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Παρότι οι πρώτες μπάρες που έκλεισαν να αφορούσαν τέσσερις σταθμούς μετρό με περιορισμένη επιβατική κίνηση, η συμπεριφορά του επιβατικού κοινού υπήρξε ενδεικτική τού τι θα επακολουθήσει. Ορισμένοι δυσκολεύθηκαν να εντοπίσουν το σημείο επαφής του εισιτηρίου στις μπάρες, ενώ άλλοι δεν ήταν σίγουροι ότι οι πύλες θα ανοίξουν, αναφέρει η εφημερίδα Καθημερινή.

Αυτά είναι ζητήματα που αναμένεται να λυθούν αρκετά γρήγορα. Η απόπειρα όμως επιβατών να περάσουν δύο – δύο από μια πύλη στην οποία χτύπησαν ένα εισιτήριο δεν είναι κάτι που αντιμετωπίζεται εύκολα και σίγουρα θα επιτείνει την αναμονή και τα προβλήματα, ιδιαίτερα κατά τις πρώτες ημέρες πλήρους εφαρμογής του συστήματος.

Δύσκολο να πέσουν μπάρες μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ο προγραμματισμός ήθελε και άλλους σταθμούς να κλείνουν την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο η 24ωρη απεργία και οι συνεχείς ουρές στα εκδοτήρια δεν ευνόησαν την ενεργοποίηση και άλλων πυλών. Εάν συνεχιστεί το κλείσιμο με αυτούς τους ρυθμούς, η προθεσμία της 20ής Δεκεμβρίου (για το κλείσιμο όλων των σταθμών) διαφαίνεται δύσκολο να επιτευχθεί. Η αναμονή είτε στο εκδοτήριο είτε στα αυτόματα εκδοτικά μηχανήματα μέρα με τη μέρα θα περιοριστεί, ισχυρίζονται όσοι έχουν σχεδιάσει το σύστημα, καθώς όσο περνά ο καιρός το επιβατικό κοινό θα εξοικειώνεται.

Παράλληλα, δυσκολίες προκαλούν στους επιβάτες τα κενά του συστήματος, με σοβαρότερη την ανεπάρκεια των αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων. Οι επιβάτες εξυπηρετούνται από ένα ή δύο εκδοτικά μηχανήματα έναντι τεσσάρων ή έξι, που είχαν στη διάθεσή τους με το παλαιό σύστημα. Μοναδική ανάσα μπορεί να δώσει η αναβάθμιση του λογισμικού ορισμένων –των νεότερων– εκδοτικών μηχανημάτων χάρτινου εισιτηρίου, η οποία προβλέπεται από τη σχετική σύμβαση.


σχετικα αρθρα