current views are: 9

29 Νοεμβρίου 2017
Δημοσίευση16:59

Πειραιάς: Σε λειτουργία οι πρώτοι σταθμοί μετρό το 2019

Η ολοκλήρωση της διάνοιξης ανοίγει πλέον το δρόμο για την εμπορική λειτουργιά των πρώτων τριών σταθμών της επέκτασης του μετρό στην πόλη του Πειραιά, η οποία σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Αττικό Μετρό, θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019.

Δημοσίευση 16:59’

Η ολοκλήρωση της διάνοιξης ανοίγει πλέον το δρόμο για την εμπορική λειτουργιά των πρώτων τριών σταθμών της επέκτασης του μετρό στην πόλη του Πειραιά, η οποία σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Αττικό Μετρό, θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019.

Στο Σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» έφτασε σήμερα ο μετροπόντικας, ολοκληρώνοντας το έργο του με τον πλέον θεαματικό τρόπο παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, του δημάρχου Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό ΑΕ και πλήθους τοπικών παραγόντων και εργαζομένων.

Η ολοκλήρωση της διάνοιξης ανοίγει πλέον το δρόμο για την εμπορική λειτουργιά των πρώτων τριών σταθμών της επέκτασης του μετρό στην πόλη του Πειραιά, η οποία σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Αττικό Μετρό, θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία μέχρι σήμερα συνάντησε αρκετά προβλήματα για αυτό και θα δοθεί στους πολίτες σε δύο φάσεις. Στην πρώτη, θα λειτουργήσουν οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.

Ο κ. Σπίρτζης κατά την τοποθέτησή του έκανε αναφορά στην καλή συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή Πειραιά, η οποία όπως τόνισε αποδίδει καρπούς. «Θα έχουμε τη χαρά αυτός ο σταθμός, από τους μεγαλύτερους σταθμούς της χώρας, όπως κι εκείνος του Πειραιά να λειτουργήσουν το 2021. Παράλληλα, μέχρι το τέλος του χρόνου στο προαστιακό του δρομολόγιο Πειραιάς – Αεροδρόμιο, το έργο θα ξεκολλήσει. Ο Πειραιάς επιτέλους αποκτά αυτό που του άξιζε εδώ και πολλά χρόνια» ανέφερε.

Σε ότι αφορά τα προβλήματα κατά την πορεία των εργασιών ο αρμόδιος υπουργός σημείωσε ότι τα περισσότερα έχουν αντιμετωπιστεί και εν συνεχεία συμπλήρωσε «Θεωρούμε ότι αυτό το έργο, όπως και του Τραμ, δεν έχουν τις γκρίζες ζώνες που είχαν στο παρελθόν». Ζητήματα όπως η χωροθέτηση του σταθμού, η αντιμετώπιστη των προβλημάτων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας που δεν είχαν λυθεί, καθώς και με κεντρικούς αγωγούς, τα θέματα της στεγάνωσης και η χωροθέτηση κρίσιμων υποδομών όπως ο υποσταθμός έχουν πια λυθεί, όπως επισήμανε ο κ. Σπίρτζης.

Με τη σειρά του ο Δήμαρχος Πειραιά τόνισε ότι «οι εικόνες που βλέπουμε είναι δυνατές και αποδεικνύουν ότι το έργο προχωράει. Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου βέβαια είναι το 2021, έχουμε λοιπόν ακόμα τρία χρόνια, είναι ένα έργο όμως που αλλάζει τη φυσιογνωμία και τη λειτουργία  του Πειραιά, δίνοντας αναπτυξιακή προοπτική. Συνδέει το αεροδρόμιο με το λιμάνι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι για την κρουαζιέρα όταν από το λιμάνι μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο μέσα σε 40 λεπτά. Δημιουργείται ένας πολύ σημαντικός ευρωπαϊκός διαμετακομιστικός κόμβος στον Πειραιά, με το λιμάνι, τον ΗΣΑΠ, το ΜΕΤΡΟ, το ΤΡΑΜ, που όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σημασία που έχει για την πόλη και την προοπτική της. Περιμένουμε λοιπόν την ολοκλήρωση του έργου. Χαιρόμαστε όταν υπάρχουν αυτές οι εικόνες, όπως έγινε πριν από λίγους μήνες στα Μανιάτικα και σήμερα εδώ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Γνωρίζουμε τα προβλήματα στο σταθμό του λιμανιού. Σιγά-σιγά όμως και εκεί αντιμετωπίζονται και θέλω να πιστεύω ότι θα ξεπεραστούν, ώστε  το 2021 να μπει σε λειτουργία το Μετρό.»


σχετικα αρθρα