current views are: 12

11 Φεβρουαρίου 2021
Δημοσίευση11:38

Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ στον Alpha 98,9 για νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα: Παρενέργεια του εμβολίου – Έτσι θα δηλωθεί στον ΕΟΦ

«Λένε οι γιατροί ότι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré και μάλιστα καταλήγουν ότι είναι παρενέργειες του εμβολίου», εξήγησε ο Μιχάλης Γιαννάκος στον Alpha 98,9 αναφερόμενος στην παράλυση νοσηλεύτριας που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου. 

Δημοσίευση 11:38’
lfdfye1605429414870 scaled

«Λένε οι γιατροί ότι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré και μάλιστα καταλήγουν ότι είναι παρενέργειες του εμβολίου», εξήγησε ο Μιχάλης Γιαννάκος στον Alpha 98,9 αναφερόμενος στην παράλυση νοσηλεύτριας που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου. 

Παρενέργεια του εμβολίου είναι η παράλυση της νοσηλεύτριας στην Κέρκυρα σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο που επικαλείται συνάδελφούς του από το νησί.

«Λένε οι γιατροί ότι είναι το σύνδρομο Guillain-Barré και μάλιστα καταλήγουν ότι είναι παρενέργειες του εμβολίου», είπε μιλώντας στον Alpha 98,9 και την εκπομπή «Χωρίς Μάσκα» με τους Νίκο Παναγιωτόπουλο και Γιώργο Σμυρνή.

«Η συνάδελφος μας, 40 ετών με δύο παιδάκια, απολύτως καλά στην υγεία της 17 χρόνια νοσηλεύτρια στην πρώτη γραμμή, στην πνευμονολογική κλινική η οποία πρόσεχε και ιδιαίτερα, δεν είχε νοσήσει από κορωνοϊό τα λέω αυτά γιατί κάποιοι λένε ότι είναι αυξημένος ο κίνδυνος αν έχεις κολλήσει κορωνοϊό να πάθεις το συγκεκριμένο σύνδρομο, όταν έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου πριν από πέντε ημέρες εμφάνισε πολύ υψηλό πυρετό 39,6, έντονο πονοκέφαλο και μυαλγίες. Πήρε τηλέφωνο στο νοσοκομείο τις έδωσαν κάποιες οδηγίες αλλά όμως δεν υποχωρούσε αυτό. Μάλιστα υπήρξε και παράλυση στα κάτω άκρα στα πόδια της με αποτέλεσμα να μπει στο νοσοκομείο. Αυτή τη στιγμή είναι εισαγωγή. Είναι παράλυτη. Είναι σε καροτσάκι. Δεν νιώθει τα κάτω άκρα της. Λένε οι γιατροί ότι είναι στο σύνδρομο Guillain-Barré και μάλιστα καταλήγουν ότι είναι παρενέργειες του εμβολίου», είπε ο Μιχάλης Γιαννάκος Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

«Μίλησα χθες το βράδυ με το νοσοκομείο και με τους θεράποντες γιατρούς αλλά και με την ίδια τη συνάδελφο μίλησα που είναι σε κακή ψυχολογική κατάσταση γιατί φοβάται και τα χειρότερα δηλαδή. Μας είπαν λοιπόν οι συνάδελφοι ότι οι γιατροί εκεί – δεν μίλησα με τον γιατρό τον θεράποντα για να έχω άποψη – οι συνάδελφοι μου είπαν ότι οι γιατροί καταλήγουν ότι το συγκεκριμένο είναι παρενέργεια του εμβολίου και έτσι θα δηλωθεί στον ΕΟΦ. Ως παρενέργεια του εμβολίου. Αυτά ήταν χθες το απόγευμα. Από εκεί και πέρα η συνάδελφος ήταν απολύτως καλά, δεν είχε κανένα πρόβλημα και ξαφνικά έπαθε αυτό. Τίποτα απολύτως. Εχουν κάνει 50.000 συνάδελφοί μας το εμβόλιο δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα. Γι’ αυτό και λέμε ότι είναι ασφαλές το εμβόλιο και λέμε ότι πρέπει να το κάνουμε όλοι. Έχουν κάνει 400.000 Έλληνες το εμβόλιο στα νοσοκομεία οι περισσότεροι το εμβόλιο κανένας δεν έπαθε τίποτα. Το βλέπουμε. Εμείς έχουμε εμπειρία θα το βλέπαμε και θα το λέγαμε πρώτοι. Ο εμβολιασμός ειναι ασφαλής αλλά όμως στατιστικά και η εταιρεία η ίδια έχει δώσει ότι θα υπάρχουν σε κάποιους, σε ελαχιστότατους παρενέργειες. Γι’ αυτό εμείς θα πρέπει να προστρέξουμε στη συνάδελφο και να ληφθεί μέριμνα από την Πολιτεία και για την ιατρική της φροντίδα γιατί θα τραβήξει σε μάκρος αλλά και να υπάρξει μία οικονομική αποκατάσταση από την εταιρεία ή από κάπου αλλού γιατί πραγματικά η συνάδελφος χθες που μίλησα ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση», συμπλήρωσε.

«Πιστεύω ότι πρέπει να πάνε κάποιοι γιατροί πιο ειδικοί για να εξετάσουν τη συνάδελφο (…) Υπάρχουν πιο εξειδικευμένοι γιατροί για τη συγκεκριμένη νόσο και ταυτόχρονα να υπάρξει αποζημίωση και από την εταιρεία. Γιατί ξέραμε όλοι ότι θα υπάρξει μία παρενέργεια στις πάρα πολλές χιλιάδες πολιτών που θα εμβολιαστούν. Να που κάτι έτυχε στη συνάδελφό μας και κάτι πρέπει να γίνει γι’ αυτό», κατέληξε.


σχετικα αρθρα