current views are: 12

11 Φεβρουαρίου 2021
Δημοσίευση07:22

Ανησυχία στην Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Σύμφωνα με τους γιατρούς, παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré, ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων.

Δημοσίευση 07:22’
qo1eut1609138076543 scaled

Σύμφωνα με τους γιατρούς, παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré, ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων.

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται μια 42χρονη νοσηλεύτρια μετά από παρενέργειες από την 2η δόση του εμβολίου για την Covid-19.

Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, η 42χρονη έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Αμέσως παρουσίασε κόπωση και παράλυσε στα κάτω άκρα.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré, ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια).

Η 42χρονη παραμένει στο Νοσοκομείο και έχει ήδη υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί.

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννακός, ανέφερε στο Open πως «ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί. Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση σήκωσε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο».

«Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας στο Open.

«Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος»


σχετικα αρθρα