
Το έργο προβλέπει την εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS σε συνολικά 80,4 χλμ. της μονής σιδηροδρομικής γραμμής που ξεκινά από τον Παλαιοφάρσαλο, περνάει από την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και καταλήγει στην Καλαμπάκα.
Ενα βήμα πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση βρίσκεται το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα μετά την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ (2014-2020), μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Το έργο προβλέπει την εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS σε συνολικά 80,4 χλμ. της μονής σιδηροδρομικής γραμμής που ξεκινά από τον Παλαιοφάρσαλο, περνάει από την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και καταλήγει στην Καλαμπάκα. Πρακτικά πρόκειται να συμπληρώσει τα έργα αναβάθμισης του «Θεσσαλικού Σιδηροδρόμου» από την ΕΡΓΟΣΕ. Σημειώνεται ότι σε εξέλιξη αυτή την εποχή είναι ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής στο τμήμα Λάρισας – Βόλου.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Το παρασκήνιο πίσω από τα μαχητικά F35 - Επιφυλάξεις Μητσοτάκη για το ρωσικό ενεργειακό εμπάργκο - Αγώνας δρόμου να τα βρουν οι «27» για την ακρίβεια
- Πόλεμος στην Ουκρανία: «Έπεσε» η Μαριούπολη - Για εκατοντάδες αιχμαλώτους κάνει λόγο η Μόσχα
- «Χαμός» Χατζηνικολάου με Βαρουφάκη: «Τις εξυπνάδες όχι σε μένα», «έχετε χάσει τον έλεγχο»
- Εκλογή Τσίπρα: Για ένα πουκάμισο αδειανό για μιαν…κάλπη και έναν αριθμό
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr