current views are: 5

6 Μαρτίου 2017
Δημοσίευση13:57

Τι αγοράζουν μανιωδώς οι Βούλγαροι από τα ελληνικά Super-Market;

Θα περίμενε κάποιος ότι το προϊόν που αγοράζουν μαζικά και σε μεγάλες ποσότητες από τα ελληνικά Super-Market τα εκατομμύρια Βουλγάρων που κάθε χρόνο ταξιδεύουν στην Ελλάδα είτε περνάνε από αυτή θα ήταν το ελαιόλαδο που είναι πανάκριβο στην χώρα τους ή οι ελιές ή έστω το ούζο, το κονιάκ ή η σταφίδα.

Δημοσίευση 13:57’

Θα περίμενε κάποιος ότι το προϊόν που αγοράζουν μαζικά και σε μεγάλες ποσότητες από τα ελληνικά Super-Market τα εκατομμύρια Βουλγάρων που κάθε χρόνο ταξιδεύουν στην Ελλάδα είτε περνάνε από αυτή θα ήταν το ελαιόλαδο που είναι πανάκριβο στην χώρα τους ή οι ελιές ή έστω το ούζο, το κονιάκ ή η σταφίδα.

Θα περίμενε κάποιος ότι το προϊόν που αγοράζουν μαζικά και σε μεγάλες ποσότητες από τα ελληνικά Super-Market τα εκατομμύρια Βουλγάρων που κάθε χρόνο ταξιδεύουν στην Ελλάδα είτε περνάνε από αυτή θα ήταν το ελαιόλαδο που είναι πανάκριβο στην χώρα τους ή οι ελιές ή έστω το ούζο, το κονιάκ ή η σταφίδα.

Και όμως τα προϊόντα των ελληνικών Super-Market με τα οποία οι Βούλγαροι γεμίζουν τους αποθηκευτικούς χώρους των αυτοκινήτων τους εδώ και χρόνια κάθε φορά που βρίσκονται στην Ελλάδα είναι απορρυπαντικά κάθε είδους πολυεθνικών εταιρειών!

Ο λόγος; Σύμφωνα με ρεπορτάζ της βουλγαρικής εφημερίδας 24 Ώρες στην γειτονική χώρα είναι διαδεδομένη η πεποίθηση ότι τα ίδια απορρυπαντικά γνωστών εταιρειών στην Βουλγαρία είναι 2ης κατηγορίας, αντίθετα στην Ελλάδα 1ης κατηγορίας και εξαιρετικής ποιότητας!

Όλα αυτά στα πλαίσια ρεπορτάζ της εφημερίδας για το σημερινό αίτημα των χωρών του Βίζέγκραντ (Τσεχία, Πολωνία, Ουγγαρία, Σλοβακία) με τους οποίους συμπορεύεται η Βουλγαρία προς το συμβούλιο υπουργών γεωργίας και τροφίμων της Ε.Ε ώστε να παρέμβει η Ευρωπαϊκή Ένωση ούτως ώστε τα προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που στέλνονται στις φτωχές χώρες της Ε.Ε να μην είναι δεύτερης ποιότητας( π.χ αλλαντικά με λιγότερα κρέας, γάλα με λιγότερη πρωτεΐνη ή σοκολάτα με λιγότερο κακάο).

Το θέμα έχει πάρει μεγάλη έκταση στις χώρες αυτές με την αίσθηση ότι τους στέλνουν προϊόντα-σκουπίδια να αποκτάει συνεχώς όλο και περισσότερους οπαδούς.

Από την πλευρά του εκπρόσωπος πολυεθνικής αλυσίδας Super-Market αρνήθηκε κατηγορηματικά την κατηγορία ότι η εταιρεία του κάνει διακρίσεις στην ποιότητα των προϊόντων μεταξύ πλούσιων και φτωχών χωρών.


σχετικα αρθρα