ΔΙΕΘΝΗ

Τουρκία: Σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία πουλήθηκαν η Hurriyet και το CNN Turk

Δημοσίευση 21 Μαρτίου 2018, 15:33 / Ανανεώθηκε 21 Μαρτίου 2018, 17:17
Τουρκία: Σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία πουλήθηκαν η Hurriyet και το CNN Turk
Facebook Twitter Whatsapp

Ο όμιλος Dogan Media, ο οποίος περιλαμβάνει τις εφημερίδες Hurriyet, Posta, Fanatik και τα κανάλια τηλεόρασης Kanal D και CNN Turk, πουλήθηκε στον επιχειρηματία Erdogan Demiroren.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πουλήθηκε τo Doğan Media Group, στο οποίο μεταξύ άλλων ανήκει η εφημερίδα Hurriyet και το CNN Turk, σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία έναντι 1,25 δισ. δολαρίων.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα τουρκικών μέσων, ο όμιλος Dogan Media, ο οποίος περιλαμβάνει τις εφημερίδες Hurriyet, Posta, Fanatik και τα κανάλια τηλεόρασης Kanal D και CNN Turk, πουλήθηκε στον επιχειρηματία Erdogan Demiroren.

Ο γνωστός επιχειρηματίας, γνωστός για τα φιλοκυβερνητικά του αισθήματα, διαθέτει επίσης την ενεργειακή εταιρεία Milangaz, το εμπορικό κέντρο Demiroren Istiklal στην Κωνσταντινούπολη και είναι πρόεδρος της τουρκικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας. Το 2011 αγόρασε τις εφημερίδες της αντιπολίτευσης Milliyet και Vatan το 2011 και σταδιακά άλλαξε η γραμμή τους, καθώς άρχισαν να στηρίζουν την κυβέρνηση.

Σύμφωνα πάντως με το T24 ενδέχεται να υπάρχουν κι άλλες πηγές κεφαλαίου πίσω από την πώληση.

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr