Οι αυτόματοι πωλητές στην Ιαπωνία κάνουν τα πάντα!
Στην Ιαπωνία πιστεύουν πως ο πελάτης είναι «θεός» και ακόμη και ένα μηχάνημα πρέπει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του.

Στην Ιαπωνία πιστεύουν πως ο πελάτης είναι «θεός» και ακόμη και ένα μηχάνημα πρέπει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του.
Στην Ιαπωνία πιστεύουν πως ο πελάτης είναι «θεός» και ακόμη και ένα μηχάνημα πρέπει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του. Αυτό το ρητό υποστηρίζει την ιδέα πως η Ιαπωνία είναι η γη των αυτόματων πωλητών, με ίσως τα περισσότερα μηχανήματα ανά άνθρωπο σε ολόκληρο τον κόσμο. Στις πόλεις της Ιαπωνίας, μπορεί να τα δει κανείς στις περισσότερες γωνίες των δρόμων να «μοιράζουν» σόδες και ζεστό καφέ, αλλά και παγωτό, πατάτες τηγανιτές, ομπρέλες και ρούχα.
Ακόμη και στην κορυφή του όρους Fuji εγκατέστησαν αυτόματο πωλητή, το οποίο προμήθευε τους πεινασμένους ορειβάτες με αχνιστά noodles.
Η χώρα έχει επίσης τη δική της ένωση κατασκευαστών αυτόματων πωλητών, τη JVMA, η οποία τονίζει ότι ο αριθμός των συσκευών αυτόματης διανομής στην Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένων και των εκδοτηρίων εισητηρίων, υπολογίζεται σε πάνω από πέντε εκατομμύρια.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες πράγματι έχουν διπλάσια σε αριθμό τέτοιου είδους μηχανήματα, αλλά όσον αφορά στους αυτόματους πωλητές η Ιαπωνία έρχεται πρώτη με διαφορά.
Μία από τις τελευταίες προσθήκες υψηλής τεχνολογίας μπορεί να τη συναντήσει κανείς στο Τόκιο, σε έναν σταθμό τρένου. Πρόκειται για ένα μηχάνημα, που «αναγνωρίζει» τον πελάτη και του προτείνει τι θα μπορούσε να αγοράσει.
Με μία μεγάλη οθόνη 47 ιντσών, ο αυτόματος πωλητής ποτών είναι εξοπλισμένος με έναν ανιχνευτή αναγνώρισης προσώπου, που δίνει πληροφορίες για την ηλικία και το φύλο του πελάτη. Άλλοι ανιχνευτές στο μηχάνημα μετρούν την εξωτερική θερμοκρασία και το βοηθούν στο να κάνει τις προτάσεις του, ανάλογα με την ώρα της ημέρας και την εποχή.
Αλλά η επανάσταση των αυτόματων πωλητών δεν σταματά εδώ.
Ο γενικός γραμματέας της JVMA, Takashi Kurosaki, προβλέπει πως όλοι οι αυτόματοι πωλητές τελικά θα εξοπλιστούν με διαδραστικές οθόνες.
Ποιός είναι όμως ο λόγος για τον οποίο η Ιαπωνία αγαπάει αυτά τα μηχανήματα;
«Θα έλεγα πως προέρχεται από την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι άνθρωποι στα μηχανήματα», λέει ο Kuroshaki. «Στην Αμερική ή την Ευρώπη, συχνά το προϊόν δεν παραδίδεται στην ώρα του. Αυτό στην Ιαπωνία δεν είναι αποδεκτό».
Πηγή: CNN
ολες οι ειδησεις
- Ο καιρός της Τετάρτης: Βροχές και καταιγίδες σε όλη την χώρα – Πότε υποχωρούν τα φαινόμενα
- Δράμα: Το πρώτο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας, η «Ονειρούπολη», έγινε είκοσι χρονών
- Ο Lenny Kravitz επιστρέφει στην Αθήνα μετά απο 16 χρόνια – Τον Αύγουστο η συναυλία
- Copernicus: To φαινόμενο Ελ Νίνιο είναι εδω – Ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών και τον Νοέμβριο
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr