2 Απριλίου 2018
Δημοσίευση16:55

Τι απαντά το Facebook στις κατηγορίες του Τιμ Κουκ

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ αναγνωρίζει ότι θα χρειαστούν χρόνια μέχρι να λυθούν τα προβλήματα στην προστασία δεδομένων, υπερασπίστηκε όμως το οικονομικό μοντέλο της εταιρείας του

Δημοσίευση 16:55’
17258290 scaled

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ αναγνωρίζει ότι θα χρειαστούν χρόνια μέχρι να λυθούν τα προβλήματα στην προστασία δεδομένων, υπερασπίστηκε όμως το οικονομικό μοντέλο της εταιρείας του

To Facebook είναι πιιθανό να χρειαστεί «μερικά χρόνια» για να λύσει τα προβλήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της υπηρεσίας Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Υπερασπίστηκε επίσης το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας του, απαντώντας στην κριτική που του άσκησε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ την περασμένη εβδομάδα.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Facebook, υποστήριξε ο Ζάκερμπεργκ, είναι ο «ιδεαλισμός» του, επειδή για πολλά χρόνια έβλεπε μόνο τις καλές πλευρές της σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων.

«Δεν αφιερώσαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε τις αρνητικές πλευρές που προέκυψαν από αυτά τα εργαλεία» είπε στο Vox.

«Νομίζω ότι τώρα οι άνθρωποι ορθώς επικεντρώνονται σε ορισμένους από τους κινδύνους και τις αρνητικές πλευρές» παραδέχτηκε.

«Πιστεύω ότι θα ξεφορτωθούμε αυτό το πρόβλημα, αλλά θα χρειαστούν μερικά χρόνια. Θα ήθελα να λύσω όλα αυτά τα ζητήματα σε τρεις ή έξι μήνες, αλλά θαρρώ πως η πραγματικότητα είναι ότι κάποια από αυτά θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να λυθούν» επέμεινε.

Το Facebook δέχτηκε σφοδρές επικρίσεις όταν αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία Cambridge Analytica είχε συλλέξει με αδιαφανή τρόπο δεδομένα για εκατομμύρια χρήστες του κοινωνικού δικτύου, τα οποία στη συνέχεια αξιοποιήθηκαν στην προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ πριν από τις εκλογές του 2016.

Ο Ζάκερμπεργκ απάντησε στην κριτική που άσκησε ο Τιμ Κουκ, σύμφωνα με τον οποίο το Facebook αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω ενός οικονομικού μοντέλου που επικεντρώνεται στη χρηματική αποτίμηση των προσωπικών δεδομένων. O Κουκ έκανε μάλιστα λόγο για «νομισματοποίηση» των χρηστών.

«Νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα – ότι αν δεν πληρώσετε, δεν μπορούμε να νοιαστούμε για σας – είναι εξαιρετικά επιφανειακό και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα» υποστήριξε.

«Η πραγματικότητα είναι ότι εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια υπηρεσία που να βοηθά τη σύνδεση των ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη, τότε πολλοί δεν θα έχουν τα μέσα να πληρώσουν, οπότε, όπως συμβαίνει με πολλά μέσα ενημέρωσης, ένα μοντέλο βασισμένο στη διαφήμιση είναι το μοναδικό ορθολογικό μοντέλο» συμπλήρωσε.


σχετικα αρθρα