current views are: 1

15 Νοεμβρίου 2013
Δημοσίευση11:58

«Πάτερ ημών» για τα δελτία ειδήσεων!

Σε απίστευτα ύψη εκτοξεύτηκε χθες το βράδυ η διαφορά τηλεθέασης του μαγειρικού ριάλιτι του Alpha, “Κάτι ψήνεται” απέναντι στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του Mega, του Star και του ΑΝΤ1!

Δημοσίευση 11:58’
αρθρο-newpost

Σε απίστευτα ύψη εκτοξεύτηκε χθες το βράδυ η διαφορά τηλεθέασης του μαγειρικού ριάλιτι του Alpha, “Κάτι ψήνεται” απέναντι στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του Mega, του Star και του ΑΝΤ1!

Από τη Χριστίνα Κατσαντώνη

Σε απίστευτα ύψη εκτοξεύτηκε χθες το βράδυ η διαφορά τηλεθέασης του μαγειρικού ριάλιτι του Alpha, “Κάτι ψήνεται” απέναντι στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του Mega, του Star και του ΑΝΤ1! Ιδίως στα νεανικά κοινά (15-44), το ποσοστό των τηλεθεατών που το επέλεξαν είναι υπερτριπλάσιο από τα αντίστοιχα του Mega και του Star!

Συγκεκριμένα, στο διάστημα 8 με 9 μ.μ., στο 15-44 ο Alpha συγκέντρωσε 33,2%, ενώ αντίστοιχα το δελτίο του Mega είχε 10,2% και αυτό του Star 10,8% (και 18% ο ΑΝΤ1). Στο σύνολο του κοινού το μαγειρικό ριάλιτυ σημείωσε 29,2% αντί 10,1% του Star, 15,3% του ΑΝΤ1 και 18% του Mega.

Μυστικό της επιτυχίας, ο συμμετέχων “μοναχός”, ο οποίος τραγουδούσε “αν είναι να κολαστώ” πάνω από το γλυκό του και υποδεχόταν την Εφη Θώδη ως γκεστ στο τραπέζι του, για να τραγουδήσουν ευλαβικά “Δεν σου κάνω τον Αγιο, αχ αμάρτησα” (μετά είπαν όλοι μαζί το “Πάτερ ημών”).

Τα νούμερα της χθεσινής Τετάρτης επαναβεβαιώνουν τη θριαμβευτική πορεία του “Κάτι ψήνεται” από τη μια, από την άλλη όμως επισημαίνουν ξανά -και εντυπωσιακά- την κατηφόρα των κεντρικών δελτίων των 8 μ.μ. που χάνουν όλο και περισσότερο την επαφή τους ιδίως με τις δυναμικές ηλικίες, άρα απαιτείται άμεσα να κάνουν την αυτοκριτική τους και να επανεξετάσουν το μέλλον τους.