MEDIA

Με αργά βήματα το νέο περιοδικό του ΔΟΛ

Δημοσίευση 9 Ιανουαρίου 2011, 19:06 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Με αργά βήματα το νέο περιοδικό του ΔΟΛ
Facebook Twitter Whatsapp

Αν και έχουν περάσει περισσότεροι από δύο μήνες που ξεκίνησε η προετοιμασία του νέου περιοδικού ποικίλης ύλης που θα ρίξει στην αγορά ο ΔΟΛ δεν υπάρχει κάποια σχετική πληροφορία για αυτό. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου που έχει αναλάβει να τρέξει το νέο έντυπο συνεχίζει την προεργασία χωρίς να έχει ακουστεί κάτι στην πιάτσα.

Αν και έχουν περάσει περισσότεροι από δύο μήνες που ξεκίνησε η προετοιμασία του νέου περιοδικού ποικίλης ύλης που θα ρίξει στην αγορά ο ΔΟΛ δεν υπάρχει κάποια σχετική πληροφορία για αυτό. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου που έχει αναλάβει να τρέξει το νέο έντυπο συνεχίζει την προεργασία χωρίς να έχει ακουστεί κάτι στην πιάτσα.

Κανείς δεν γνωρίζει το ακριβές ύφος του περιοδικού και αν θα μπει στην μάχη για να κοντραριστεί στα ίσια με τον ανταγωνισμό με ό,τι αυτό συνεπάγεται (επιθετικοί τίτλοι, εισβολή στην προσωπική ζωή επωνύμων, χρήση παπαράτσι κλπ) ή αν θα κρατηθούν κάποιες αποστάσεις για να προστατευτεί το trademark "ΔΟΛ".

Επίσης πέρα από την την αρχισυντακτική ομάδα που έχει ήδη δημιουργηθεί δεν έχει γίνει γνωστό αν το περιοδικό θα στελεχωθεί συντακτικά αποκλειστικά από το υπάρχον δυναμικό του Οργανισμού ή αν θα γίνουν και εξωτερικές συνεργασίες. Ούτε σε αυτόν τον τομέα έχει ακουστεί κάτι αφού ακόμη και εντός του ΔΟΛ δεν έχουν γίνει ακόμη κάποιες κρούσεις και συζητήσεις για πιθανή συνεργασία με το νέο έντυπο. Το μόνο που έχει αναφερθεί δημοσίως από τον Παντελή Καψή είναι ότι κάποιοι συντάκτες που είχε αποφασιστεί να απολυθούν τελικά παρέμειναν επειδή θα χρησιμοποιηθούν πιθανότατα στο νέο περιοδικό χωρίς όμως να γνωρίζουν ακόμη και οι ίδιοι από όσο ξέρουμε κάτι περισσότερο.

Υπάρχουν επίσης φήμες που κάνουν λόγο για δύο έντυπα γεγονός που αν τελικά αληθεύει δικαιολογεί και τους πιο αργούς χρόνους οργάνωσης και προετοιμασίας. Βέβαια να σημειωθεί ότι αιτία των πιο αργών ρυθμών είναι ίσως ότι η Ζαμπέτογλου προερχόμενη από την αμιγώς lifestyle εκδοτική βιομηχανία αντιμετωπίζει δυσκολίες προσαρμογής σε ένα μεγάλο παραδοσιακό εκδοτικό μαγαζί όπου οι δομές, τα κέντρα αποφάσεων και οι μηχανισμοί υλοποίησης της κάθε ενέργειας είναι εντελώς διαφορετικοί και σίγουρα πιο δύσκαμπτοι από ό,τι είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Με ενδιαφέρον αναμένεται το νέο περιοδικό για πολλούς λόγους αφού εκτός των άλλων η στροφή στην συγκεκριμένη αγορά θεωρείται προσωπική επιλογή του Στ.Ψυχάρη.