MEDIA

"Βουτιά" της διαφημιστικής δαπάνης το 2010

Δημοσίευση 10 Ιανουαρίου 2011, 08:03 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
"Βουτιά" της διαφημιστικής δαπάνης το 2010
Facebook Twitter Whatsapp

Επιβεβαιώθηκαν τελικά οι εκτιμήσεις για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στην ελληνική αγορά το 2010, με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στο 1,88 δισεκατομμύριο ευρώ, σύμφωνα με τη Media Services.

Επιβεβαιώθηκαν τελικά οι εκτιμήσεις για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στην ελληνική αγορά το 2010, με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στο 1,88 δισεκατομμύριο ευρώ, σύμφωνα με τη Media Services.

Το αντίστοιχο ποσό το 2009 ήταν της τάξεως των 2,21 δισεκατομμυρίων ευρώ, γεγονός που υποδεικνύει κάμψη στο μέγεθος της τάξης του 14,7%. Η κρίση στην ελληνική οικονομία και οι συνέπειες που αυτή έχει στη διαφημιστική αγορά, αποτελούν την αιτία για την κάμψη αυτή, η οποία είναι η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί στην ελληνική αγορά.

Σημαντική συμβολή στα τελικά αποτελέσματα, έπαιξε ο τελευταίος μήνας του έτους, κατά τη διάρκεια του οποίου κατά κανόνα, πραγματοποιείται η μεγαλύτερη δαπάνη. Φέτος ο Δεκέμβριος δεν κινήθηκε με ρυθμό ανάλογο των προηγουμένων ετών.

Παρά την κρίση, πάντως, και τις γενικότερες απώλειες, ενισχυμένες φαίνονται οι εφημερίδες σε σχέση με άλλα Μέσα.

Η κάμψη της δαπάνης στο Μέσο ήταν οριακή -μείωση 1,7% σε σχέση με το 2009- και βέβαια σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα άλλα Μέσα (-18% στην τηλεόραση, -16% στα περιοδικά, -25% στο ραδιόφωνο).

Επίσης και σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς, οι εφημερίδες μόνο, κατάφεραν να κερδίσουν 3 ποσοστιαίες μονάδες -παίρνοντας το 23% του συνόλου- πράγμα που αντιστοιχεί σε αύξηση μεριδίου της τάξης του 15%. Τα άλλα Μέσα υπέστησαν σοβαρές απώλειες.

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr