MEDIA

"Καμπάνα" ΕΣΡ σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς

Δημοσίευση 11 Ιανουαρίου 2011, 15:34 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
"Καμπάνα" ΕΣΡ σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς
Facebook Twitter Whatsapp

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε την επιβολή προστίμων σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε την επιβολή προστίμων σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς.

Ειδικότερα, επιβλήθηκαν πρόστιμα:

- 20.000 ευρώ ομόφωνα στο τηλεοπτικό κανάλι MEGA για λάθος σήμανση αναφορικά με τη σειρά "Τρίτος Νόμος" στις 10 μ.μ, που σύμφωνα με την άποψη των μελών του Συμβουλίου έπρεπε να έχει τη σήμανση "ακατάλληλο για ανηλίκους" και να μεταδίδεται μετά τις 12 το μεσάνυχτα, λόγω ορισμένων σκηνών έντονης βίας που περιέχει η σειρά.

- 15.000 ευρώ κατά πλειοψηφία στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΝΤ1, για την εκπομπή "Καφέ της Χαράς" (5/10/2010), με αιτιολογικό την "ανάγκη διαφύλαξης της ποιότητας της ελληνικής γλώσσας και της τήρησης της νομοθεσίας περί προστασίας ανηλίκων". Μειοψήφησε ο Κωνσταντίνος Τσουράκης που πρότεινε η υπόθεση να τεθεί στο αρχείο.

- 15.000 ευρώ στο τηλεοπτικό κανάλι STAR Κεντρικής Ελλάδας, λόγω παράλειψης αντικειμενικής προβολής υποψηφίων κατά την προεκλογική περίοδο.

- 15.000 ευρώ στο τηλεοπτικό κανάλι Rhodes-Kosmos TV νομού Δωδεκανήσου για δημοσιοποίηση δημοσκοπήσεων προεκλογικά, χωρίς να δίνονται όλα τα στοιχεία που προβλέπει ο σχετικός νόμος. Μειοψήφησε ο Κωνσταντίνος Τσουράκης που πρότεινε η υπόθεση να τεθεί στο αρχείο.

- 5.000 ευρώ ομόφωνα στο ραδιοφωνικό σταθμό Libero νομού Θεσσαλονίκης για κακή ποιότητα γλώσσας.

Εξ άλλου, το ΕΣΡ αποφάσισε τη χορήγηση βεβαίωσης νομίμου λειτουργίας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΥΡΙΖΑ "105,5 στο Κόκκινο", ενώ αντίθετα απέρριψε την αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης νομίμου λειτουργίας στο ραδιοφωνικό σταθμό Life του νομού Δωδεκανήσου, με το αιτιολογικό ότι δεν αποδεικνύεται πως λειτουργεί. Παράλληλα, αποφάσισε την οριστική διακοπή του τηλεπαιχνιδιού "Puzzle Express", που προέβαλε το τηλεοπτικό κανάλι TRT νομού Λαρίσης, με το αιτιολογικό της "παραπλάνησης των τηλεθεατών στους οποίους δίνεται η εντύπωση ότι μπορούν να συμμετέχουν, ενώ σην πραγματικότητα τέτοια δυνατότητα έχει ένας στους 1.500".

Επίσης, ανακλήθηκε η βεβαίωση νομίμου λειτουργίας του φοιτητικού ραδιοφωνικού σταθμού Χίου μετά τη διαπίστωση ότι ο σταθμός δεν λειτουργεί.

Αναφορικά με την καταγγελία της ΑΕΠΙ κατα του τηλεοπτικού σταθμού "Blue Sky" ότι ο σταθμός αναμεταδίδει τραγούδια της εταιρείας παρά το ότι έχει λήξει από το 1998 η σύμβαση του σταθμού με την εταιρεία, το ΕΣΡ αποφάσισε να προχωρήσει σε σύσταση προς τον σταθμό ώστε να συμμορφωθεί με τις επιταγές του νόμου 2328/1995 άρθρο 1 παράγραφος 24, που προβλέπει ότι πρέπει να αποδίδει το 2,2% του σχετικού τζίρου στην ΑΕΠΙ ή να πάψει να αναμεταδίδει τραγούδια της εταιρείας.