current views are: 11

7 Μαΐου 2020
Δημοσίευση10:33

«Καθημερινή»: Εξηγήσεις για τον άρθρο του Στέφανου Κασιμάτη σχετικά με τους Εύζωνες

Το συγκεκριμένο άρθρο προκάλεσε αντιδράσεις που η εφημερίδα αναγκάστηκε να δώσει εξηγήσεις στο σημερινό της φύλλο.

Δημοσίευση 10:33’

Το συγκεκριμένο άρθρο προκάλεσε αντιδράσεις που η εφημερίδα αναγκάστηκε να δώσει εξηγήσεις στο σημερινό της φύλλο.

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει πρόσφατο άρθρο του Στέφανου Κασιμάτη στην εφημερίδα «Καθημερινή», στο οποίο αναφέρει ότι χρειάζεται ανανέωση της στολής των Ευζώνων με γυναικείο μάτι.

Οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες που η εφημερίδα αναγκάστηκε να δώσει εξηγήσεις μέσω πρωτοσέλιδου άρθρου της που υπογράφει ο Κώστας Ιορδανίδης, ένας από τους παλαιότερους αρθρογράφους της.

«Ας πούμε, μια ποικιλία στα καλσόν, βρε αδελφέ! Αμάν πια με αυτά τα υπόλευκα και χοντροκομμένα που αναγκάζουν τα παιδιά να φορούν! Να φορέσουν κάτι πιο φίνο, πιο χαρούμενο· γιατί όχι δικτυωτά; Και αυτά τα αηδιαστικά και γελοία χοντροπάπουτσα, ώς πότε θα φοριούνται;» ανέφερε στο άρθρο του μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος Στέφανος Κασιμάτης, γεγονός που προκάλεσε την οργή και των ανδρών της Προεδρικής Φρουράς. Μάλιστα, με επιστολή του η οποία δημοσιεύθηκε στην Καθημερινή στις 2 Μαϊου του 2020, ο Νικόλαος Γαβριλάκης, πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Ευζώνων της Προεδρικής Φρουράς, απαντά στον Στέφανο Κασιμάτη για το δημοσίευμα, τονίζοντας ότι το άρθρο της 24ης Απριλίου ήταν κακόβουλο και παράλληλα απαιτούσε επισήμως την συγγνώμη της εφημερίδας.

Στο σημερινό πρωτοσέλιδο άρθρο της «Καθημερινής» με τίτλο «Οι Εύζωνοι και η Κ», που υπογράφει ο Κώστας Ιορδανίδης, αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο αγαπητός κατά τα άλλα συνάδελφος Στέφανος Κασιμάτης αναφέρθηκε με όρους άκρως προσβλητικούς για τη στολή της Ευζωνικής Φρουράς. (…) Δεν είναι “καρναβάλια” οι εύζωνοι της Προεδρικής Φρουράς, όπως δεν είναι “καρναβάλια” οι άντρες της βασιλικής φρουράς των ανακτόρων του Μπάκιγχαμ στη Βρετανία. Είναι τα διαχρονικά σύμβολα της εθνικής ταυτότητος κρατικών οντοτήτων με ιστορία και ως εκ τούτου άξια σεβασμού»..