current views are: 5

1 Απριλίου 2021
Δημοσίευση15:58

Με τέσσερις εκπομπές στην πρώτη θέση ο Alpha για τον Μάρτιο

Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Deal», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».

Δημοσίευση 15:58’

Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Deal», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».

Η ψυχαγωγία και η ενημέρωση του Alpha, τόσο το Σαββατοκύριακο όσο και τις καθημερινές,  μονοπώλησαν  το ενδιαφέρον  του τηλεοπτικού κοινού τον Μάρτιο. Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Deal», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».

Κάθε μέρα τυχερός, κάθε μέρα πρώτος! 

Ο Χρήστος Φερεντίνος στο πιο τυχερό πλατό της ελληνικής τηλεόρασης, μοίρασε  πολλές χιλιάδες ευρώ με το «Deal», ανεβάζοντας την αδρεναλίνη, αλλά και τα νούμερα της τηλεθέασης στα ύψη και τον μήνα Μάρτιο. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι ήταν για ακόμα μια φορά πρώτο στο σύνολο κοινού με 18.5% κατά μέσο όρο, αλλά και στο δυναμικό κοινό με 16.2%. Περισσότεροι από 1.278.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1’ «Deal» τον Μάρτιο. 

Σαββατοκύριακο με πρωτιές! 

Κυρίαρχος και τον Μάρτιο αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το  «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνέχισε αήττητο την πορεία του, καταγράφοντας 23% στο σύνολο κοινού, και 21.2% στο δυναμικό κοινό 18-54. Κατά μέσο όρο, 1.518.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1 λεπτό, τον μήνα Μάρτιο.

Η Ναταλία Γερμανού αγκάλιασε, αντιμετώπισε και συνδύασε με τον δικό της μοναδικό τρόπο ψυχαγωγία και ενημέρωση, δίνοντας την απαραίτητη βαρύτητα και σημασία και στις φωνές όλων όσοι είχαν (και έχουν) ανάγκη να ακουστούν. Το «Καλύτερα δε γίνεται!» ανέδειξε καταγγελίες και μαρτυρίες που συγκλόνισαν το τηλεοπτικό κοινό και διατήρησαν την εκπομπή στην πρώτη θέση και για τον μήνα Μάρτιο, χαρίζοντάς της την απόλυτη πρωτιά. Η «συμμορία του Σαββατοκύριακου» ήταν στην κορυφή στο σύνολο κοινού (18.7%), στο δυναμικό κοινό 18-54 (17.1%), αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν έστω για 1 λεπτό, 1.898.000 τηλεθεατές τον μήνα Μάρτιο, αναγνωρίζοντας ότι η ποικίλη θεματολογία, η διαφορετική ματιά, η άποψη, αλλά και το χιούμορ είναι ο συνδυασμός που κερδίζει στη μάχη του τηλεκοντρόλ. 

Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» του, το 16.1% στο σύνολο κοινού και το 13,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ανεβάζοντας την εκπομπή στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού.