MEDIA

WarnerMedia και Discovery ενώνονται απέναντι στο Netflix σε έναν νέο κολοσσό

Δημοσίευση 17 Μαΐου 2021, 19:00 / Ανανεώθηκε 17 Μαΐου 2021, 19:35
WarnerMedia και Discovery ενώνονται απέναντι στο Netflix σε έναν νέο κολοσσό
Facebook Twitter Whatsapp

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισ. δολάρια σε μετρητά και χρεόγραφα και οι μέτοχοί της το 71% του νέου ομίλου που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29%, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Ένας νέος κολοσσός δημιουργείται στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας, για να αντιμετωπίσει το Netflix και τις άλλες μεγάλες εταιρίες του streaming: ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T ανακοίνωσε σήμερα τη συγχώνευση της θυγατρικής του, WarnerMedia (CNN, HBO...), με την Discovery, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων το δίκτυο Eurosport.

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισ. δολάρια σε μετρητά και χρεόγραφα και οι μέτοχοί της το 71% του νέου ομίλου που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29%, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τους  Financial Times, η νέα εταιρεία θα έχει επιχειρηματική αξία περίπου 132 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των 56 δισ. σε χρέος.

Η επιχείρηση αυτή, το τέλος της οποίας αναμένεται στα μέσα του 2022, πραγματοποιείται 3 χρόνια μετά την εξαγορά της Time Warner -προηγούμενη επωνυμία της WarnerMedia- από την AT&T, τη μεγαλύτερη αμερικανική καλωδιακή εταιρία και τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία στην κινητή τηλεφωνία, έναντι 85 δισ. δολαρίων.

Ο «γάμος» ανακοινώθηκε σε μια στιγμή όπου το αμερικανικό, αλλά και το παγκόσμιο οπτικοακουστικό πεδίο, κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα μεγάλα ονόματα του streaming που είναι οι Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ή Apple TV.

Απέναντι σε αυτό το νέο οικονομικό μοντέλο, χωρίς διαφημίσεις αλλά με συνδρομές, πολλοί όμιλοι έχουν αισθανθεί την ανάγκη να ενισχύσουν την προσφορά τους προκειμένου να διαφυλάξουν το θέση τους στην ανηλεή ζούγκλα της αμερικανικής ψυχαγωγίας.

«Η νέα επιχείρηση θα μπορεί να επενδύσει περισσότερα σε πρωτότυπα περιεχόμενα για τις υπηρεσίες streaming, να βελτιώσει τις επιλογές προγραμματισμού στα τηλεοπτικά κανάλια της με πληρωμή (...) και να προτείνει πιο καινοτόμες επιλογές στους θεατές και εμπειρίες βίντεο», υπογραμμίζουν οι δύο όμιλοι. Στα τέλη του 2020, η HBO MAX είχε 61 εκατομμύρια συνδρομητές, τη στιγμή που η Netflix μετρά 204 εκατομμύρια και οι πλατφόρμες Disney (Disney+, ESPN+, Hulu) 146 εκατομμύρια.

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr