current views are: 18

13 Ιανουαρίου 2022
Δημοσίευση08:22

medioΠΙΛΑΦΟ με τη μάχη του prime time – Μαγειρεύει ο Χρήστος Ξανθάκης

Ο Χρήστος Ξανθάκης σχολιάζει όλα τα καυτά θέματα στο μιντιακό τοπίο.

Δημοσίευση 08:22’

Ο Χρήστος Ξανθάκης σχολιάζει όλα τα καυτά θέματα στο μιντιακό τοπίο.

Το πρώτο που έχει να παρατηρήσει κανείς είναι ότι έπιασαν τόπο οι προσπάθειες γνωστού κυβερνητικού στελέχους να διαφημίσει τους Ράδιο Αρβύλα. Άλλο ήθελε αυτός, βέβαια, να τους κάνει τη μούρη κρέας επιδίωκε, αλλά στον κόσμο του θεάματος δεν παίζεις με τους όρους της πολιτικής. Και κυρίως, δεν παίζεις χωρίς αντίπαλο, όπως, για παράδειγμα, όταν σε καλεί ο Γιώργος Αυτιάς στην εκπομπή του…
Στον κόσμο του θεάματος έχει άλλους νόμους και αυτούς τους γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους ο Αντώνης Κανάκης. Ο οποίος Αντώνης Κανάκης πάτησε όλα τα σωστά κουμπάκια για να ξεσηκώσει την οργή συγκεκριμένων προσώπων της γαλάζιας παράταξης. Και όταν του προέκυψαν μπαράζ επιθέσεων και ομοβροντίες βωμολοχιών, πήρε φόρα κι άνοιξε όλες τις σαμπάνιες της Σαλονίκης. Γιατί ήξερε πολύ καλά ότι ο θόρυβος αυτός μόνο καλό θα έκανε τόσο στον ίδιο όσο και στην εκπομπή του!
Σκίσανε λοιπόν οι Αρβύλες για δεύτερη συνεχόμενη μέρα. Πάμε όμως να δούμε και τι συνέβη την Τρίτη στο prime time, από τις 9 το βράδυ δηλαδή ως τις 12 το βράδυ για τα κανάλια. Στα δυναμικά κοινά, λοιπόν, στις ηλικίες από 18 ως 54 έτη πρώτευσε το Star με μέσο όρο 20,9 % και ακολούθησαν ο ΣΚΑΪ με 19,5 % ο Alpha με 14,4 %, το Mega με 11,6 %, ο Antenna με 9,8 %, η ΕΡΤ1 με 2,6 % και το Open, αν έχετε Θεό, με 2 %.
Τι μας λέει αυτό; Μας λέει ότι κάνανε κρουαζιέρα το Μaster Chef και το Survivor, ότι ο Σασμός, με τη δυναμική του στο ανδρικό κοινό, εξακολουθεί να κερδίζει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, ότι η Γη της Ελιάς εξακολουθεί να βασίζεται στο πιστό θηλυκό κοινό, ότι οι Άγριες Μέλισσες πάνε και δεν πάνε, ότι η Σκοτεινή Θάλασσα δεν πολυτραβάει και ότι η Φάρμα κερδίζει τα ποσοστά που της αξίζουν:
Ξύνει τον πάτο του βαρελιού!