current views are: 1

28 Απριλίου 2014
Δημοσίευση04:39

Αυτό είναι το νέο Kawasaki KLX150L

Μετά τα νέα μοντέλα μοτοσικλετών δρόμου που παρουσίασε για το 2014, η Kawasaki διευρύνει τη γκάμα των dual-purpose μοντέλων της.

Δημοσίευση 04:39’
αρθρο-newpost

Μετά τα νέα μοντέλα μοτοσικλετών δρόμου που παρουσίασε για το 2014, η Kawasaki διευρύνει τη γκάμα των dual-purpose μοντέλων της.

Γράφει ο Γιώργος Σκευοφύλαξ 

Μετά τα νέα μοντέλα μοτοσικλετών δρόμου που παρουσίασε για το 2014, η Kawasaki διευρύνει τη γκάμα των dual-purpose μοντέλων της. Μια νέα άφιξη στην ευρωπαϊκή αγορά, το KLX150L προσφέρει στους αναβάτες απολαυστικές off-road εμπειρίες, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και τη διασκέδαση της οδήγησης on-road. 

Βασισμένο στην αξιόπιστη πλατφόρμα του KLX150, το KLX150L έχει καλύτερες επιδόσεις στο χώμα, χάρη στους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, οι οποίοι αναβαθμίστηκαν σε 21’’ μπροστά και 18’’ πίσω. Οι μεγαλύτεροι τροχοί αύξησαν το ύψος από το έδαφος κατά 50mm εξασφαλίζοντας πιο άνετη οδήγηση εκτός δρόμου. Οι τροχοί είναι τώρα αλουμινένιοι, μειώνοντας έτσι το μη-αναρτώμενο βάρος κατά 1,2 κιλό. 

Αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική γιατί βελτιώνει τόσο την επιτάχυνση όσο και την επιβράδυνση και, σε συνδυασμό με τα εργονομικά βελτιωμένα χειριστήρια, εξασφαλίζει πιο ακριβή χειρισμό της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, ο αριθμός των αχτίνων σε κάθε τροχό έχει αυξηθεί από 28 σε 36, γεγονός που ενισχύει την αντοχή σε εμπόδια στη διαδρομή. 

Το πλαίσιο έχει επίσης μεγαλώσει για να δεχτεί τους μεγαλύτερους τροχούς και να βελτιώσει περαιτέρω το χειρισμό του KLX150L. Το ψαλίδι έχει μακρύνει κατά 37 χιλιοστά, ενώ η ακτίνα περιστροφής μειώθηκε στα 2,1 μέτρα για περισσότερη ευελιξία και καλύτερες επιδόσεις τόσο στο χώμα όσο και σε στενούς δρόμους. Το υποπλαίσιο έχει μακρύνει κατά 52 χιλιοστά για να αφήσει περισσότερο χώρο για το μεγαλύτερο πίσω τροχό. 

Στην καρδιά του KLX150L βρίσκεται ένας αερόψυκτος, 4χρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας 144 κ.εκ. με απόδοση 12 ίππων, τροφοδοτούμενος από ένα καρμπυρατέρ Keihin NCV24 που εξασφαλίζει άμεση απόκριση του γκαζιού. Η ισχύς παρέχεται από ένα ελαφρύ και πολύ ανθεκτικό σφυρήλατο πιστόνι, για μικρότερο βάρος των κινούμενων μερών. Η μετάδοση 5 ταχυτήτων εγγυάται γρήγορες αλλαγές και άνετη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες. Η επιτάχυνση βελτιώνεται περισσότερο από την κοντύτερη τελική μετάδοση. 

Το KLX150L έχει μίζα για γρήγορη και εύκολη εκκίνηση με το πάτημα ενός κουμπιού. Επιπλέον, το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 7 λίτρων για να επιτρέπει οδήγηση όλη τη μέρα, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι εκπομπές καυσαερίου εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές του Euro III. 

Η διαδρομή του εμπρόσθιου τροχού έχει διατηρηθεί στα 175 χιλιοστών με τη χρήση τηλεσκοπικών πιρουνιών διαμέτρου 33 χιλιοστών που είναι 30 χιλιοστών μακρύτερα και εξισορροπούν την αύξηση του ύψους της σέλας, ενώ τα φρένα έχουν τακάκια με μεταλλική πάστα για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα τακάκια και το δίσκο. Η χαρακτηριστική πίσω ανάρτηση της Kawasaki Uni-Trak με συμπιεσμένο άζωτο έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 θέσεων, επιτρέποντας στους αναβάτες να επιλέξουν την κατάλληλη ρύθμιση ανάλογα με το βάρος τους. Επιπρόσθετα, το μοχλικό είναι πιο κοντό για να εξασφαλίσει ότι επιτυγχάνεται η επιθυμητή διαδρομή τροχού ενώ οι ρυθμίσεις έχουν αναθεωρηθεί για να ταιριάξουν με το μεγαλύτερο πίσω τροχό 18’’. 

Το σπορ στυλ που προέρχεται από μεγαλύτερες enduro μοτοσικλέτες, συμπληρώνεται από τον προβολέα που φοράει και το δημοφιλές KLX250, καθώς και από αγωνιστικού τύπου εισαγωγές εξαερισμού στο κάλυμμα του ψυγείου και τα πλάγια πλαστικά. Η εμπνευσμένη από τα KX σέλα σε διχρωμία εμπλουτίζει τη λεπτή και ελαφριά εμφάνιση του KLX150L, με τη λειτουργική αντιολισθητική επένδυση και τις λείες πλευρές να εγγυώνται πιο εύκολη κίνηση του αναβάτη. 

Ευπροσάρμοστο τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα, το KLX150L εγγυάται λειτουργικότητα και διασκέδαση σε όλες τις συνθήκες και αποτελεί ιδανική επιλογή για νέους αναβάτες που κάνουν την είσοδό τους στον κόσμο της μοτοσικλέτας. 

Το KLX150L είναι άμεσα διαθέσιμο στην τιμή των 3.290€.


σχετικα αρθρα