ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ

Δοκιμή Suzuki Splash 1.2L

Δημοσίευση 9 Ιανουαρίου 2011, 18:17 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Δοκιμή Suzuki Splash 1.2L
Facebook Twitter Whatsapp

 Το Suzuki Splash είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο και έχει ως κύρια χαρακτηριστικά, τα πολύ καλά επίπεδα χώρων, τη σύγχρονη και νεανική εμφάνιση και τον αστικό προσανατολισμό.

 Το Suzuki Splash είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο και έχει ως κύρια χαρακτηριστικά, τα πολύ καλά επίπεδα χώρων, τη σύγχρονη και νεανική εμφάνιση και τον αστικό προσανατολισμό.

 

Θα τα καταφέρει εξίσου καλά και στους ανοικτούς αυτοκινητόδρομους και βέβαια στα ταξίδια. Επίσης, είναι και τόσο μεγάλο που μπορεί άνετα να μπει στην κατηγορία των supermini.

Το κινεί ένα τετρακύλινδρο 16βάλβιδο μοτέρ των 1,2 λίτρων με τα 86 άλογα στις 5500 σ.α.λ. και τα 114 Nm ροπής στις 4400 σ.α.λ. Αυτό το μηχανικό σύνολο σε συνεργασία με τη βολική θέση του επιλογέα των 5 ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές και την καλή αίσθηση τραβάει καλά από χαμηλά κάτι που εκτιμάται στις αστικές μετακινήσεις . Όμως αρέσκεται στο να ανεβάζει με ευκολία στροφές αν και ακούγεται λιγάκι παραπάνω. Στην επιτάχυνση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,3 δευτερόλεπτα χρόνος ικανοποιητικότατος για την κατηγορία του. Παράλληλα, το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για την ευκολία του ν’ ανεβάζει στροφές και για την χαμηλή του κατανάλωση (6,9 λίτρα /100χλμ.)σημαντικός παράγοντας πλέον στην επιλογή της αγοράς σου.

Η οδική του συμπεριφορά με τις περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές με το τιμόνι να ικανοποιεί με την αμεσότητα και το βάρος του, θα προτιμούσαμε πάντως να είχε λίγο καλύτερη πληροφόρηση.(η ανάρτηση διαθέτει γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Στην ευθεία το Splash παραμένει σταθερό και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας με την κύλισή του να θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας κάνοντας τα ταξίδια εκτός της πόλης απολύτως αποδεκτά για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσο για τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά ακόμη και μετά από παρατεταμένη χρήση.

Ενδιαφέρουσα σχεδιαστική άποψη είναι το ξεχωριστό στροφόμετρο που είναι τοποθετημένο επάνω στο ταμπλό, ενώ και ο πίνακας οργάνων είναι όμορφος και διαθέτει πολλαπλές ενδείξεις. Εργονομική είναι η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων ενώ την πρακτικότητα ενισχύουν οι αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι σε ταμπλό, πόρτες και ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Το αυξημένο ύψος του αμαξώματος σου δίνει την απαραίτητη αίσθηση της «άπλας». Τέσσερις επιβάτες κάθονται άνετα, ενώ με μικρές παραχωρήσεις κάθεται και ένας πέμπτος.

Ο χώρος αποσκευών διαθέτει μόλις 178 λίτρα, κάτω από το δάπεδο του οποίου υπάρχει ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 36 λίτρων και θα καλύψει μόνο περιορισμένες ανάγκες, Ωστόσο, με την εύκολη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος αποσκευών, συνολικού όγκου 573 λίτρων . Oι τιμές απο 12.580 ευρώ.