ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ

Ανέλαβε την ευθύνη η Ferrari

Δημοσίευση 25 Μαρτίου 2013, 12:03 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Ανέλαβε την ευθύνη η Ferrari
Facebook Twitter Whatsapp
Η Ferrari ανέλαβε την ευθύνη για την εγκατάλειψη του Φερνάντο Αλόνσο δια... στόματος Στέφανο Ντομενικάλι, ο οποίος εξήγησε γιατί η Scuderia τον άφησε στην πίστα.
Η Ferrari ανέλαβε την ευθύνη για την εγκατάλειψη του Φερνάντο Αλόνσο δια... στόματος Στέφανο Ντομενικάλι, ο οποίος εξήγησε γιατί η Scuderia τον άφησε στην πίστα.
«Κακή τύχη», δήλωσε ο Ισπανός. Ο Φερνάντο Αλόνσο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα στη Σεπάνγκ μόλις στον πρώτο γύρο, με τον Ισπανό να έχει επαφή με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Η σπασμένη πτέρυγα και η απόφαση της Ferrari να τον διατηρήσει στην πίστα ήταν η αιτία, με τη Scuderia να αναλαμβάνει την ευθύνη, όπως δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι. «Πήραμε το ρίσκο, αλλά δεν μας βγήκε. Μετά την επαφή ο αγώνας δεν είχε τελειώσει και περιμέναμε μία αλλαγή από το βρεγμένο στο στεγνό. Σε άλλες συνθήκες θα τον καλούσαμε, αλλά σε αυτήν την κατάσταση ελπίζεις πως η αεροτομή θα αντέξει και θα επωφεληθείς από την είσοδο στα πιτ.

Δυστυχώς, η αεροτομή δεν άντεξε. Η απόφαση πάρθηκε από την ομάδα, ο Αλόνσο σίγουρα κάτι αισθανόταν, αλλά δεν μπορούσε να ξέρει ακριβώς τη ζημιά. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη ως ομάδα. Ο Φερνάντο δεν είναι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, αλλά είναι αισιόδοξος και ανυπόμονος για τη συνέχεια», ήταν τα λόγια του αφεντικού της ιταλικής ομάδας. Αλόνσο: «Κακή τύχη» Ωστόσο, ο Αλόνσο δεν επέρριψε ευθύνες στην ομάδα του και έκανε λόγο για κακή τύχη τόσο στο λογαριασμό του στο twitter όσο και στις δηλώσεις του. «Κακή τύχη σήμερα, όπως πάντα πάνω από 19 αγώνες θα αποζημιωθούν και είμαστε έτοιμοι να ανακάμψουμε με καλούς βαθμούς στον επόμενο αγώνα», «Σήμερα που δεν είμαι στο βάθρο μου λείπει μια καλή στιγμή..! Θα προσπαθήσω να μην τους αφήσω ξανά μόνους», έγραψε στα δυο... τιτιβίσματά του ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής για να επαναλάβει τα γραφόμενά του στις δηλώσεις του. «Ακούμπησα με την μπροστινή πτέρυγα το μονοθέσιο του Σεμπάστιαν.

Ήταν μια πολύ-πολύ μιρκή επαφή, αλλά αρκετή για να καταστρέψει την μπροστινή πτέρυγα πολύ. Γι' αυτό ήταν ιδιαίτερα κακή τύχη κατά τη γνώμη μου. Μετά μιλάγαμε συνεχώς στην ενδοεπικοινωνία στον πρώτο γύρο. Το μονοθέσιο ήταν εντάξει στα πρώτα δυο κομμάτια και από την τηλεόραση η ομάδα είδε ζημιά στην μπροστινή πτέρυγα. Όμως, ξέραμε ότι στον τρίτο ή τέταρτο γύρο θα βάζαμε τα σλικ ελαστικά. Αν μπορούσαμε να τα καταφέρουμε μέχρι αυτόν τον γύρο, θα σώζαμε ίσως 20 ή 30 δευτερόλεπτα στον αγώνα. Δυστυχώς, ξεκινήσαμε να βλέπουμε κάποιες σπίθες στο πάτωμα και κάποια επιπλέον ζημιά, αλλά ήμασταν πέντε δεύτερα πριν την είσοδο των πιτς και δεν τα καταφέραμε. Στην επόμενη ευθεία η πτέρυγα βγήκε και ήταν κάτω από το μονοθέσιο, ώστε να μην είναι δυνατό να στρίψω», είπε. Παρά ταύτα, πιστεύει ότι μπορούσε να δώσει μάχη με τις Red Bull για τη νίκη. «Νομίζω σήμερα είχαμε ένα καλό μονοθέσιο και δεν πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά μακριά από το ρυθμό της Red Bull, ειδικά στον αγώνα. Δεν είχαν το πιο εύκολο Σαββατοκύριακο εδώ στη Μαλαισία, κανείς δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορος, γι' αυτό πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη εδώ με τις Red Bull».

Πηγή: gazzetta.gr

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr