ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ

Ηλεκτροκίνηση: Στη Μεταμόρφωση τοποθετήθηκε ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Δημοσίευση 3 Απριλίου 2021, 01:00 / Ανανεώθηκε 2 Απριλίου 2021, 13:45
Ηλεκτροκίνηση: Στη Μεταμόρφωση τοποθετήθηκε ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα
Facebook Twitter Whatsapp

Παρέχει ισχύ έως 320kW και μπορεί να μειώσει στο ελάχιστο την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ μέχρι πρόσφατα ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής είχε ισχύ 175KW.

Στην Μεταμόρφωση Αθηνών τοποθετήθηκε πριν λίγες ημέρες ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα. Παρέχει ισχύ έως 320kW και μπορεί να μειώσει στο ελάχιστο την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ μέχρι πρόσφατα ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής είχε ισχύ 175KW.

«Αυτός ο ταχυφορτιστής είναι ο ισχυρότερος που υπάρχει στην Ελλάδα και έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους ταχυφορτιστές των 175ΚW που χρησιμοποιεί η Tesla. Τον έχουμε τοποθετήσει για την Porsche και διαθέτει μπαταρία 40 στοιχείων και μπορεί να αποθηκεύσει μεγάλη ποσότητα ενέργειας, γιατί είναι αδύνατο όταν κληθεί να φορτίσει τόσο μεγάλη ποσότητα σε τόσο λίγο χρόνο να την πάρει όλη την ενέργεια αποκλειστικά μέσα από το δίκτυο», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος της Mimosa Dynamic, της εταιρείας που εγκατέστησε τον ταχυφορτιστή, Αντώνης Διαμαντάρας και συνέχισε: «Πρόκειται για έναν ταχυφορτιστή που είναι υδρόψυκτος και έχει 230 λίτρα ψυκτικό υγρό. Οταν φορτίζει ψύχονται μέχρι και τα καλώδια που οδηγούν την ενέργεια στο αυτοκίνητο, γιατί αναπτύσσονται πολύ μεγάλες θερμοκρασίες. Χρειάζεται συντήρηση ανά τακτά διαστήματα, ενώ η τιμή του κυμαίνεται λίγο πάνω από τις 200.000 ευρώ. Ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής παρακολουθείται από σύστημα όλο το 24ωρο».

Για την καλή λειτουργία των μπαταριών όταν αυτές φορτίζονται από μεγάλο ταχυφορτιστή καλό είναι να μην γεμίζουν οι μπαταρίες στο 100%. Αυτός είναι και ο λόγος που όλες οι συστάσεις και οι μετρήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν να κάνουν με το 80% της πληρότητας της μπαταρίας. Πρέπει να δοθεί ο απαραίτητος χώρος να γίνουν όλες εκείνες οι ενεργειακές αλλαγές εντός της μπαταρίας και να συντελεστούν όλες εκείνες οι ισορροπίες που θα την διατηρήσουν σε καλή κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα, μα πάνω από όλα για να υπάρξει η απόλυτη ασφάλεια. «Οι μπαταρίες φορτίζουν μέχρι το 80%. Το υπόλοιπο ποσοστό φορτίζεται σε πολύ μεγάλο χρόνο για να έχει όλο τον χρόνο η μπαταρία να φέρει ενεργειακή ισορροπία Αν μια μπαταρία 50KW φορτιστεί με αυτόν τον φορτιστή, θα πάρει την ενέργεια με την οποία είναι προγραμματισμένη να πάρει και πάλι μέχρι το 80%. Το υπόλοιπο ποσοστό θα φορτιστεί σε μεγάλο χρονικό διάστημα», ανέφερε ο κ. Διαμαντάρας ο οποίος αποκάλυψε ότι «στο αμέσως επόμενο διάστημα θα τοποθετηθούν ταχυφορτιστές 100KW-175KW στην Ιόνια Οδό και στην Εγνατία Οδό. Θα μετάσχουμε και εμείς στην εγκατάσταση. Ενα ταχυφορτιστής 100KW στοιχίζει κοντά στις 60.000 ευρώ».

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις