current views are: 11

29 Μαΐου 2020
Δημοσίευση20:40

Η Renault θα αναδιαρθρώσει τα γαλλικά εργοστάσια της, για να μειώσει το κόστος

Την πρόθεση της να αναδιαρθρώσει τα γαλλικά εργοστάσια της, για να μειώσει το κόστος ανακοίνωσε η Renault. Είναι πιθανόν να αποφασισθεί και το κλείσιμο εργοστασίων αφού επεξεργάζετε σχέδιο για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως.

Δημοσίευση 20:40’

Την πρόθεση της να αναδιαρθρώσει τα γαλλικά εργοστάσια της, για να μειώσει το κόστος ανακοίνωσε η Renault. Είναι πιθανόν να αποφασισθεί και το κλείσιμο εργοστασίων αφού επεξεργάζετε σχέδιο για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως.

Η Renault, ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι ξεκινά συνομιλίες με τα συνδικάτα για την αναδιάρθρωση αρκετών γαλλικών εργοστασίων αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters. Είναι πιθανόν να αποφασισθεί και το κλείσιμο εργοστασίων, καθώς η εταιρεία επιβεβαίωσε σχέδια για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Περίπου 4.500 θέσεις εργασίας θα χαθούν στη Γαλλία, εφαρμόζοντας ένα πρόγραμμα εθελούσιας και συνταξιοδότησης. Οι συνολικές περικοπές θα επηρεάσουν λιγότερο από το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού των 180.000 της Renault. Η εταιρεία απασχολεί περίπου 48.500 υπαλλήλους στη Γαλλία.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι αντιμέτωπη με πτώση της ζήτησης των μοντέλων της, η οποία όμως έχει επιδεινωθεί από την πανδημία. Η Renault στοχεύει στην εξοικονόμηση 2 δισεκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια καθώς μειώνει την παραγωγή και ενισχύει τα βασικά μοντέλα αυτοκινήτων που κατασκευάζει. Η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει την παγκόσμια παραγωγική της ικανότητα σε 3,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024 από 4 εκατομμύρια τώρα, εστιάζοντας σε κατηγορίες όπως τα μικρά φορτηγά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα και παγώνει την επέκταση της παραγωγής σε χώρες όπως η Ρουμανία.

Η εταιρεία – που αναμένεται να εγκαθιδρύσει τον πρώην εκτελεστικό της Volkswagen Luca de Meo ως CEO τον Ιούλιο – δήλωσε ότι θα μειώσει επίσης το κόστος μειώνοντας τον αριθμό των υπεργολάβων σε τομείς όπως η μηχανική, μειώνοντας τον αριθμό των εξαρτημάτων που χρησιμοποιεί και μειώνοντας την κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων παγκοσμίως. Ο ιαπωνικός συνεργάτης Nissan, με τον οποίο ελπίζει να βρει τρόπο για επιπλέον εξοικονόμηση με την παραγωγή περισσότερων αυτοκινήτων από κοινού, αυτή την εβδομάδα σκιαγράφησε επίσης ένα σχέδιο για να γίνει μια μικρότερη και πιο αποτελεσματική αυτοκινητοβιομηχανία. Η Renault δήλωσε ότι τα μέτρα αναδιάρθρωσης, συμπεριλαμβανομένων των περικοπών θέσεων εργασίας και των αλλαγών στην εργασίας, θα επηρεάσουν σχεδόν το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της και θα κοστίσουν 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault, η οποία ανήκει κατά 15% στο γαλλικό κράτος, δήλωσε ότι ορισμένα εργοστάσια όπως αυτό στο Flins, κοντά στο Παρίσι, όπου κατασκευάζει το ηλεκτρικό μοντέλο Zoe, θα σταματήσει να συναρμολογεί αυτοκίνητα και θα επικεντρωθεί σε δραστηριότητες ανακύκλωσης. Έξι εργοστάσια, συμπεριλαμβανομένου ενός εργοστασίου εξαρτημάτων στη Βρετάνη και του εργοστασίου Dieppe όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα του ομίλου Alpine, είναι υπό εξέταση.

Τα συνδικάτα στη Γαλλία έχουν δηλώσει ότι φοβούνται ότι τα μέτρα θα μπορούσαν να οδηγήσουν στο κλείσιμο τεσσάρων εργοστασίων και πως το κλείσιμο αυτών των μονάδων είναι πιθανό να οδηγήσει σε δημόσια αντίδραση. Η κυβέρνηση δήλωσε ότι δεν θα υπογράψει ένα προγραμματισμένο κρατικό δάνειο ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη Renault έως ότου η διοίκηση και τα συνδικάτα ολοκληρώσουν συνομιλίες για τις θέσεις εργασίας και τα εργοστάσια στη Γαλλία. Η Renault ήταν ήδη υπό πίεση πριν ξεσπάσει η πανδημία, σημειώνοντας την πρώτη της απώλεια σε μια δεκαετία, το 2019.

Όπως και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθεί τώρα να κάνει μείωση των εσόδων με αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία, όπως επενδύσεις που απαιτούνται για την παραγωγή πιο φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ


σχετικα αρθρα