current views are: 5

24 Σεπτεμβρίου 2015
Δημοσίευση15:27

Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE και Cosmote

Στην καθιέρωση ενός νέου εμπορικού σήματος, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προχωράει ο όμιλος ΟΤΕ.

Δημοσίευση 15:27’
αρθρο-newpost

Στην καθιέρωση ενός νέου εμπορικού σήματος, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προχωράει ο όμιλος ΟΤΕ.

Στην καθιέρωση ενός νέου εμπορικού σήματος, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προχωράει ο όμιλος ΟΤΕ.

Πιο αναλυτικά, το επόμενο διάστημα, η διοίκηση του ομίλου, ενώνοντας τις δυνάμεις του OTE και της Cosmote, προχωρά στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας COSMOTE, η οποία θα “ντύσει” σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet.

«Με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του ομίλου ΟΤΕ θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ομίλου.

«Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι’ αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και Cosmote, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.


σχετικα αρθρα