current views are: 3

26 Οκτωβρίου 2016
Δημοσίευση12:10

Όλες οι αλλαγές στις άδειες και τη λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων

Ριζικές μεταβολές στη διαδικασία αδειοδότησης και στη λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων φέρνει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από την προηγούμενη Παρασκευή. 

Δημοσίευση 12:10’

Ριζικές μεταβολές στη διαδικασία αδειοδότησης και στη λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων φέρνει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από την προηγούμενη Παρασκευή. 

Ριζικές μεταβολές στη διαδικασία αδειοδότησης και στη λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων φέρνει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από την προηγούμενη Παρασκευή. 

Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, καταρχάς μειώνονται τα διοικητικά βάρη και κόστη, καθώς μεταξύ άλλων καταργείται η αυτοψία καταλληλότητας θέσης οικοπέδου που διενεργείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών και αντικαθίσταται με την Υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης του Ιδιώτη Μελετητή Μηχανικού του υπό αδειοδότηση πρατηρίου.

Την ίδια στιγμή:

  • Θεσπίζεται μέγιστος χρόνος αδειοδότησης 30 εργάσιμων ημερών για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης υπό την υποβολή πλήρους φακέλου δικαιολογητικών.
  • Θεσπίζεται σιωπηρή έγκριση, σύμφωνα με την οποία, αν παρέλθει το διάστημα των 30 ημερών, χωρίς η αδειοδοτούσα Υπηρεσία να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα, ο ενδιαφερόμενος θεωρείται ότι νομίμως έχει ιδρύσει την επιχείρησή του πρατηρίου χωρίς κανέναν πρόσθετο περιορισμό. 
  • Θεσμοθετείται εγκατάσταση μικτού διανομέα. Επιτρέπεται η εγκατάσταση μικτού διανομέα υγραερίου και υγρών καυσίμων ως ενιαίας μονάδα διάθεσης, τόσο των υγρών καυσίμων όσο και υγραερίου σε οχήματα, από το ίδιο σημείο εξυπηρέτησης.
  • Υφιστάμενα πρατήρια υγρών καυσίμων που λειτουργούν σε ισόγεια κτηρίων με ορόφους δύνανται να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και μετά την 10η Δεκεμβρίου του 2017, εφόσον υλοποιήσουν μια σειρά από μέτρα ασφάλειας.
  • Τέλος, προβλέπεται μείωση της εσωτερικής απόστασης ασφαλείας μεταξύ της δεξαμενής υγραερίου (έως 18,00 μ3) και των χαρακτηριστικών σημείων του πρατηρίου, με αποτέλεσμα αυξηθούν τα μικτά πρατήρια καυσίμων, τα οποία μέχρι σήμερα, λόγω της περιορισμένης επιφάνειας ακινήτων τους, δεν μπορούσαν να διαθέτουν και υγραέριο κίνησης.

σχετικα αρθρα