current views are: 3

13 Ιουνίου 2019
Δημοσίευση09:46

Το Newpost στο εργοστάσιο παραγωγής του πρώτου ελληνικού μηλίτη

Επενδύσεις 43 εκατ.Ευρώ μέχρι το 2021 από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Μιλάει στο Newpost ο CEO, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Δημοσίευση 09:46’
αρθρο-newpost

Επενδύσεις 43 εκατ.Ευρώ μέχρι το 2021 από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Μιλάει στο Newpost ο CEO, Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα βρέθηκε το Newpost την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019, ανήμερα της συμπλήρωσης 56 ετών από την ίδρυση της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της πρώτης γραμμής παραγωγής μηλίτη στη χώρα μας.

Αυτό σημαίνει, ότι οι ετικέτες Μηλοκλέφτης και Strongbow θα παράγονται πλέον στην Ελλάδα από 100% ελληνικές πρώτες ύλες, με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να έχει στόχο για το 2019 την παραγωγή 3 εκατομμυρίων λίτρων μηλίτη. Η σημαντική αυτή επένδυση υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει πάνω από 2 εκατ.Ευρώ επιπλέον προστιθέμενη αξία για τη χώρα, καθώς και 65 άμεσες και έμμεσες νέες θέσεις εργασίας .

Η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα ήταν μία από τις βασικές προτεραιότητες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας τα τελευταία χρόνια. Έτσι, μόλις ολοκληρώθηκε η νομοθετική αναθεώρηση που επέτρεψε στα ζυθοποιεία της χώρας την παραγωγή μηλίτη, η εταιρία προχώρησε άμεσα σε επένδυση 1,5 εκατ.Ευρώ στο εργοστάσιο της Πάτρας, με αποτέλεσμα σε 10 μόλις μήνες οι Έλληνες καταναλωτές να μπορούν πλέον να απολαμβάνουν μηλίτη που παράγεται στη χώρα μας.

«Είναι μία ημέρα μεγάλης χαράς για εμάς αφού καταφέραμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή δύο προϊόντων μηλίτη υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα. Υπηρετούμε πιστά τη στρατηγική μας για εγχώρια παραγωγή των προϊόντων μας, ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα μας. Δέσμευσή μας είναι να εξακολουθήσουμε να αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τις ελληνικές εταιρίες και την ελληνική οικονομία εν γένει», ανέφερε ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κατά την ξενάγηση δημοσιογράφων στη γραμμή παραγωγής μηλίτη του εργοστασίου της Πάτρας.

Μηλοκλέφτης, Strongbow Gold Apple και Strongbow Red Berries

Ο μηλίτης είναι ένα αλκοολούχο ποτό που προκύπτει από την αλκοολική ζύμωση χυμού μήλου και είναι πολύ διαδεδομένος ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Για την Ελλάδα αποτελεί μία σχετικά νέα κατηγορία η οποία όμως γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει πλέον τις ετικέτες Μηλοκλέφτης, Strongbow Gold Apple και Strongbow Red Berries, στο εργοστάσιο της στην Πάτρα, το οποίο, με σχεδόν 35 χρόνια λειτουργίας και 260 εργαζόμενους, αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας. Συνολικά κάθε χρόνο παράγονται εκεί 150 προϊοντικοί κωδικοί και 1.400.000 εκατόλιτρα μπίρας, εκ των οποίων περίπου τα 90.000 εξάγονται.

Οι εκπρόσωποι του Τύπου παρακολούθησαν στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα μέρος του κύκλου παραγωγής του μηλίτη, η οποία ξεκινά από την ανάμειξη των συστατικών (χυμός μήλου, ζάχαρη, νερό) συνεχίζεται με την παστερίωση, την προσθήκη της μαγιάς και της ζύμωσης, τη φυγοκέντριση και στο τέλος την εμφιάλωση, των τριών ειδών του προϊόντος, τα χαρακτηριστικά του οποίου, όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι «η λεπτή φρουτώδης γεύση του και η χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, κάτι που αγγίζει μεγάλη μερίδα της ανάγκης των καταναλωτών». Στο μέλλον θα υπάρξει η δυνατότητα για μεγαλύτερη ποικιλία γεύσεων, επεσήμανε ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, που μίλησε για ενίσχυση των επενδύσεων από πλευράς της εταιρείας. «Εμείς στοχεύουμε συνέχεια στο μάξιμουμ. Μέχρι το 2021 αναμένεται να επενδυθούν 43 εκατ. ευρώ», ανέφερε και υπογράμμισε τη σημασία της κυκλικής οικονομίας.

Κυκλική οικονομία και πράσινη ενέργεια

«Είμαστε μία εταιρεία με ελληνική ψυχή. Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέλος της Heineken, αλλά είμαστε υπερήφανοι για το ελληνικό μας dna στο επίπεδο του μάνατζμεντ. Δεν είναι ότι εμείς θα παράξουμε κάτι που ήταν εισαγόμενο. Για να φτιάξουμε το προϊόν, συνεργαστήκαμε με μία εταιρεία ελληνική, τη “Χριστοδούλου ΑΕ”, που μας παρέχει τον χυμό μήλου, τον οποίο παίρνει από Έλληνες παραγωγούς. Και όχι μονο αυτό, η εταιρεία πιστοποιήθηκε ως διεθνής προμηθευτής του ομίλου της Heineken. Άρα βρέθηκε μία περαιτέρω δίοδος για μία ελληνική εταιρεία στις ευρωπαϊκές αγορές», τόνισε.

Μία άλλη σημαντική παράμετρος των επενδύσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αφορά την πράσινη ενέργεια. «Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2030 να έχουμε 70% της ενέργειας που απαιτείται για τις εγκαταστάσεις μας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», υποστήριξε ο Νίκος Παρασχόπουλος, διευθυντής του εργοστασίου της Πάτρας. «Είμαστε πολύ ευαισθητοποιημένοι σε αυτό το κομμάτι. Έχουν μειωθεί οι ρύποι σε μεγάλο βαθμό. Μειώνουμε συστηματικά την κατανάλωση νερού. Υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερα σχέδια», πρόσθεσε ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης.

Δανιηλίδης στο Newpost: «Επόμενο βήμα οι εξαγωγές»

Μιλώντας στο Newpost ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης τόνισε για το προϊόν: «Βασικός στόχος είναι να χτίσουμε την κατηγορία. Είναι ευθύνη μας να ενημερώσουμε τους καταναλωτές για τον μηλίτη, ότι προέρχεται από τη ζύμωση χυμού μήλου και είναι χαμηλού αλκοολικού βαθμού. Ο στόχος μας δεν είναι τόσο ποσοτικός όσο ποιοτικός. Πολύ σύντομα νομίζουμε, ότι αυτή η κατηγορία θα πιάσει έναν όγκο επενδύσεων και μεγαλύτερες ακόμα που σχεδιάζουμε για το μέλλον». Όσον αφορά τις εξαγωγές του ελληνικού μηλίτη αποκάλυψε: «Αυτήν τη στιγμή μιλάμε για την Κύπρο. Σίγουρα οι εξαγωγές είναι ένα επόμενο βήμα σε ευρύτερο πεδίο».

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του Αλέξανδρου Δανιηλίδη:

Ακολουθήστε τον συγγραφέα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:

Facebook

LinkedIn


σχετικα αρθρα