current views are: 9

26 Ιουνίου 2017
Δημοσίευση10:55

Οne Man Show στο… Θεσσαλικό Κάμπο

Με ένα καινοτόμο «one man show» εξελίσσεται η επικοινωνιακή στρατηγική της Ν.Δ. το τελευταίο διάστημα

Δημοσίευση 10:55’

Με ένα καινοτόμο «one man show» εξελίσσεται η επικοινωνιακή στρατηγική της Ν.Δ. το τελευταίο διάστημα

Με ένα καινοτόμο «one man show» εξελίσσεται η επικοινωνιακή στρατηγική της Ν.Δ. το τελευταίο διάστημα. Μετά το κλείσιμο της συμφωνίας για τη δεύτερη αξιολόγηση από την κυβέρνηση, η Ν.Δ. αξιοποιεί στο μέγιστο τον πολιτικό χρόνο που έχει στη διάθεσή της απευθυνόμενη, όπως λένε τα στελέχη της, στους πολίτες και παρουσιάζοντας λύσεις στα προβλήματα της κοινωνίας.

O Κυριάκος Μητσοτάκης παίρνει ξεκάθαρα πάνω του το στοίχημα της αύξησης των «γαλάζιων» ερεισμάτων στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και τις περιοχές όπου το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται να υστερεί, παρά τη μεγάλη διαφορά που το χωρίζει από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τα στελέχη του κόμματος περιόδευαν στο θεσσαλικό κάμπο κάτω από 41 βαθμούς.

Ο Κ. Μητσοτάκης από τον πρώτο σταθμό της διήμερης περιοδείας του σε συζήτηση με αγρότες στο Καρποχώρι Καρδίτσας, παρουσίασε αυτό το πρωτοποριακό, όπως το χαρακτηρίζουν στη ΝΔ, στυλ το οποίο όμως υποστήριξε αποτελεσματικά και σε επίπεδο συζήτησης με το άκρως απαιτητικό κοινό των αγροτών και κτηνοτρόφων.

Στην οδό Πειραιώς υπάρχει ικανοποίηση, καθώς όπως τονίζουν, όπως όλες οι περιοδείες του Κυριάκου Μητσοτάκη, έτσι και η τελευταία ήταν επιμελώς οργανωμένη με την ομάδα του προέδρου ως «καλοκουρδισμένη» μηχανή να φέρνει εις πέρας το έργο της. Ο Γραμματέας της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης είχε την ευθύνη του προγράμματος, ο  Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου Μακάριος Λαζαρίδης την ευθύνη της επικοινωνίας και ενημέρωσης, ενώ ο στενός συνεργάτης του Προέδρου Θανάσης Νέζης και ο Γραμματέας Οργανωτικού Στέλιος Κονταδάκης την οργανωτική ευθύνη της περιοδείας και πλήθος άλλων συνεργατών που εργάζονται πυρετωδώς στο πλευρό του Προέδρου.


σχετικα αρθρα