current views are: 9

29 Ιουνίου 2017
Δημοσίευση13:04

Αναβαθμίζεται η ιστοσελίδα του Αλέκου Φλαμπουράρη για τα «παράπονα» των πολιτών

Αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο η ιστοσελίδα που δημιούργησε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης για τα παράπονα των πολιτών.

Δημοσίευση 13:04’
αρθρο-newpost

Αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο η ιστοσελίδα που δημιούργησε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης για τα παράπονα των πολιτών.

Αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο η ιστοσελίδα που δημιούργησε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης για τα παράπονα των πολιτών.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης στην οποία προσβλέπει η πλατφόρμα της Καθημερινότητας (kathimerinotita.gov.gr), οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν ηλεκτρονικά, έγκυρη και επίσημη ενημέρωση για μια σειρά ζητημάτων που αφορούν σημαντικά τμήματα της ελληνικής κοινωνίας.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας, επιλέγοντας πλέον το μενού «Συχνές Ερωτήσεις», έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται μεταξύ άλλων για τα δικαιώματα των ανέργων, για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, για το που θα βρουν πληροφορίες αναφορικά με το μητρώο ευάλωτων πελατών της ΔΕΗ και το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, να αναζητήσουν συμβουλές για την προστασία των παιδιών, για το ρόλο που επιτελούν οι δομές ενημέρωσης και βοήθειας των πολιτών καθώς επίσης και για μια πλειάδα άλλων θεμάτων, τα οποία θα ανανεώνονται και θα εμπλουτίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Βασική φιλοσοφία της πλατφόρμας εξακολουθεί να παραμένει η βελτίωση των ζητημάτων που δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας, ιδίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.

 


σχετικα αρθρα