current views are: 14

24 Μαρτίου 2016
Δημοσίευση11:47

Κόντρα κυβέρνησης – ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες

Σφοδρή αντιπαράθεση ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες και τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων ξέσπασε με αφορμή την πρωινή επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ.

Δημοσίευση 11:47’

Σφοδρή αντιπαράθεση ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες και τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων ξέσπασε με αφορμή την πρωινή επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ.

Σφοδρή αντιπαράθεση ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες και τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων ξέσπασε με αφορμή την πολύ πρωινή επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στην Π. Ράλλη και τα όσα καταλόγισε από εκεί στην κυβέρνηση.

Ο πρόεδρος της ΝΔ έφτασε γύρω στις 6 το πρωί στο αμαξοστάσιο των Οδικών Συγκοινωνιών, άκουσε τα προβλήματα των οδηγών και κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι με την «άστοχη» πολιτική της επιβάρυνε οικονομικά τις εταιρείες, αύξησε την εισιτηριοδιαφυγή και τελικά αύξησε και τις τιμές των εισιτηρίων.

«Μια επιβάρυνση την οποία πληρώνουν κατεξοχήν οι ασθενέστεροι Έλληνες» τόνισε ο Κυρ. Μητσοτάκης σημειώνοντας πως επί ΝΔ είχε αποδειχτεί ότι σε συνεννόηση με τους εργαζόμενους υπάρχει προοπτική ουσιαστικής εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών με βελτίωση του παρεχόμενου έργου, μείωση της επιβάρυνσης για τους πολίτες και καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα για τον Έλληνα φορολογούμενο.

«Οι αστικές συγκοινωνίες αποδεικνύουν στην πράξη την αποτυχία της κυβέρνησης σε ένα κρίσιμο τομέα, σε έναν τομέα που αφορά εκατομμύρια συμπολίτες μας οι οποίοι μεταφέρονται με τα λεωφορεία καθημερινά και οι οποίοι δυστυχώς καλούνται να πληρώσουν οι ίδιοι το βάρος μιας αποτυχημένης πολιτικής» υπογράμμισε ακόμη ο πρόεδρος της ΝΔ.

Δεν άργησε να έρθει η απάντηση από την κυβέρνηση και συγκεκριμένα από το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο με ανακοίνωσή του κάνει λόγο για «επίσκεψη εντυπώσεων», θυμίζοντας στον πρόεδρο της ΝΔ «την πλήρη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών, που άφησαν πίσω τους οι δικές της κομματικές διοικήσεις, που τον συνόδευαν σήμερα», αλλά και κατηγορώντας τις προηγούμενες διοικήσεις για κληρονομιά χρέους ύψους 90 εκατ. ευρώ.

«Ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να αντιληφθεί μια και καλή, ότι το έργο αποδόμησης και απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών έλαβε τέλος. Έλαβε τέλος, με την απομάκρυνση των κομματικών διοικήσεων, εκπρόσωποι των οποίων συνόδευαν σήμερα το πρωί τον κ. Μητσοτάκη, οι οποίοι, θα πρέπει να ντρέπονται για το χάος και τη διάλυση τους», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση του υπ. Μεταφορών και προσθέτει: «Σήμερα όφειλαν να ζητήσουν συγνώμη, να απολογηθούν και να ντρέπονται. Αντ’ αυτού κάνουν τους τιμητές».

Σύμφωνα με το υπουργείο εξάλλου ένας σύντομος απολογισμός του έργου των διοικήσεων, με τα μέλη των οποίων, ο κ. Μητσοτάκης πραγματοποίησε τη σημερινή επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, είναι αυτή την κληρονομιά του χρέους των 90 εκατομμυρίων ευρώ, η μείωση πάνω από 30% του μεταφορικού έργου και εκατοντάδες οδηγοί χαμένοι από το έργο τους.

Στην απάντησή του το υπουργείο αναφέρει ακόμη ότι οι προηγούμενες διοικήσεις είχαν επιβάλει πρόστιμα σε ανέργους τα οποία έφταναν ακόμη και τις 45 χιλιάδες ευρώ και πως «ασέλγησαν πραγματικά στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες».

Επιπλέον αναφέρεται ονομαστικά σε αυτές, υπενθυμίζοντας στον πρόεδρο της ΝΔ ότι πρόκειται για τον έως τον Δεκέμβριο Πρόεδρος και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΣΥ, κ. Γ. Οικονόμου «που τοποθετήθηκε από τον κ. Μητσοτάκη στη θέση του Διευθυντή Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ» και τον επίσης ως τον Δεκέμβριο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, κ. Ν. Παπαθανάση «που επίσης τοποθετήθηκε από τον κ. Μητσοτάκη Γενικός Διευθυντής της ΝΔ».

Τέλος, το υπουργείο παραθέτει μια σειρά στοιχείων, στα οποία  αποδίδει τις αυξήσεις και την απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών:

·Οφειλές από αγορές λεωφορείων: 9.129,815 ευρώ.

·Ανταλλακτικά και λάστιχα: 3.913.586,75 ευρώ

·ΙΚΑ: 4.228 517,38 ευρώ.

·ΔΕΗ : 681. 592,00 ευρώ.

·Δεδηλωμένες ημέρες δεκάδων χιλιάδων ρεπό και εκατοντάδες χιλιάδες ώρες υπερωριακής απασχόλησης, -αμφισβητούμενου αριθμού- που προήλθαν από ρουσφετολογικές μετατάξεις από κρίσιμες ειδικότητες οδηγών και τεχνικών, οι οποίες οδήγησαν στην απαξίωση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες: 9.358.157,38 ευρώ

·Υποχρεώσεις σε ΟΑΣΑ έως 31-12-2015: 28.792,603,52 ευρώ

·Παροχή υπηρεσιών (Καθαρισμοί Κατασκηνώσεις εργαζομένων): 1.328.647,48 ευρώ.

·Ασφάλειες λεωφορείων – αυτοκινήτων : 4.425.658,72 ευρώ.

·Πετρέλαιο : 5.213.112,37 ευρώ.

·Φυσικό Αέριο (ΔΕΠΑ) 23.137.768,96 ευρώ.

·Σύνολο: 90.209,459,56


σχετικα αρθρα