current views are: 11

7 Ιουλίου 2016
Δημοσίευση10:48

Φίλης για θέμα υποτροφιών: Τι θέλουν επιτέλους;

Στα δημοσιεύματα για  την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή , βάσει της οποίας τροποποιείται το κριτήριο απονομής υποτροφιών στους προπτυχιακούς φοιτητές, χαμηλώνοντας το όριο βαθμολογίας στο «Λίαν καλώς», απαντά ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, με ανακοίνωσή του.

Δημοσίευση 10:48’

Στα δημοσιεύματα για  την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή , βάσει της οποίας τροποποιείται το κριτήριο απονομής υποτροφιών στους προπτυχιακούς φοιτητές, χαμηλώνοντας το όριο βαθμολογίας στο «Λίαν καλώς», απαντά ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, με ανακοίνωσή του.

Στα δημοσιεύματα για  την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή , βάσει της οποίας τροποποιείται το κριτήριο απονομής υποτροφιών στους προπτυχιακούς φοιτητές, χαμηλώνοντας το όριο βαθμολογίας στο «Λίαν καλώς», απαντά ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, με ανακοίνωσή του.

«Δίνουμε για πρώτη φορά μετά από χρόνια υποτροφίες στους φοιτητές μέσω του ΙΚΥ και αντιδρούν γιατί διευρύνουμε τα κριτήρια, ώστε να συμπεριληφθούν περισσότεροι δικαιούχοι και να μην απολεσθούν ευρωπαϊκοί πόροι. Αν δεν το κάναμε, θα κατηγορούμαστε ότι τασσόμαστε εναντίον της αριστείας», αναφέρει ο κ. Φίλης στην ανακοίνωσή του.

Σε ό,τι αφορά το θέμα των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων και όσους υποστηρίζουν ότι το υπουργείο «κόβει τα βιβλία από τους φοιτητές» ο υπουργός απαντά ότι «αν δεν το κάναμε, θα κατηγορούμαστε ως υπέρμαχοι του σπάταλου κράτους».

Με αφορμή επίσης τις αιτιάσεις ότι με τους ελέγχους στην ιδιωτική εκπαίδευση το υπουργείο επιχειρεί «να κλείσει τα ιδιωτικά σχολεία» ο κ. Φίλης σημειώνει πως «αμ δεν το κάναμε, θα μας κατηγορούσαν ότι αδρανούμε ή ότι καλύπτουμε παρατυπίες όπως τα πλαστά πτυχία».

«Προωθούμε ώριμες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και αξιοποιούμε στο μέγιστο βαθμό το μόνιμο προσωπικό και αντιδρούν με μοναδικό επιχείρημα ότι ετοιμαζόμαστε δήθεν να μειώσουμε δραματικά τις προσλήψεις αναπληρωτών. Αν δεν το κάναμε, θα κατηγορούμαστε –δικαίως– για αναποτελεσματικότητα και κακή διαχείριση των πόρων. Αλήθεια, τι θέλουν επιτέλους;», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργού Παιδείας.

 


σχετικα αρθρα