«Δεν καταργούνται οι Uber και ΤaxiBeat, απλά πλέον θα φορολογούνται» υποστήριξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης στην εκπομπή «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή στον ΣΚΑΪ και πρόσθεσε «Η ΤaxiBeat έχει έδρα το Λονδίνο, εσείς πληρώνεται εδώ το ταξί και τα χρήματά σας πηγαίνουν στο Λονδίνο».
«Η ρύθμιση αφορά μεταξύ άλλων στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες διαμεσολάβησης, όπου υπήρχε ένα μεγάλο ποσοστό φοροδιαφυγής. Είχαμε για χρόνια παραβατική συμπεριφορά από πολλές εταιρείες. Και είχαμε ανεξέλεγκτη λειτουργία και φοροδιαφυγή. Έχουμε πολλούς μήνες τώρα δώσει το νομοσχέδιο και έχουμε διαβουλευτεί και με τις εταιρείες. Στελέχη της ΝΔ είχαν βγει δημόσια και είχαν υπερασπιστεί την Uber. Εμείς θέλουμε και οι δύο να φορολογούνται στις χώρες μας. Η ΤaxiBeat έχει έδρα το Λονδίνο, εσείς πληρώνεται εδώ το ταξί και τα χρήματά σας πηγαίνουν στο Λονδίνο. Έχει δεκάδες offshore εταιρείες. Έχουμε μια παραβατική συμπεριφορά ανεπίτρεπτη, δεν μπορεί με τον τρόπο που λειτουργούν να φοροδιαφεύγουν. Nα έχει έδρα στη χώρα μας. Όποιος θέλει μπορεί να δραστηριοποιηθεί νόμιμα στη χώρα μας. Δεν υπάρχει χώρα που να μην ρυθμίζει την λειτουργία της Τaxibeat, δεν υπάρχει χώρα να μην ρυθμίζει αυτές τις εταιρείες».
Ο κ. Σπίρτζης δεν δέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα με ηλεκτρονικό εισιτήριο. «Όλα μια χαρά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Λειτουργεί κανονικά. Δεν θα έχουμε πλέον τις ατέλειες και τα προβλήματα με τα πλαστά. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο όφειλε να είχε γίνει πριν αναλάβουμε εμείς κυβέρνηση. Συναντήσαμε πλήθος εμποδίων και γιατί είχε λάθη ο διαγωνισμός. Φέραμε ένα νομοσχέδιο που έχει ένα μεγάλο εύρος σε πολλούς κλάδους, που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Ο υπουργός μίλησε και για το άρθρο που αφορά την κατάργηση των «γουρούνων». «Αφορά τις μικρού κυβισμού γουρούνες και νομοθετούμε να υπάρχει ειδική άδειας οδήγησης. Στο νομοσχέδιο προβλέπεται να υπάρχει επιτέλους ηλεκτρονική πλατφόρμα για τα οχήματα που ενοικιάζονται και όχι μόνο. Για να κάνουν τα ελεγκτικά όργανα τη δουλειά τους».
“Μέχρι τώρα υπήρχε πολιτική αντικατάστασης του στόλου των ταξί και προμήθειας λεωφορείων. Και το όριο των ταξί και το όριο των λεωφορείων στην χώρα μας είναι μεγάλο αλλά δεν θα το μειώσουμε γιατί χώρες που προσπαθούν να επιβάλουν την αντικατάσταση του στόλου έχουν βιομηχανίες που παράγουν οχήματα. Μας επιβάλουν να δανειζόμαστε για να αγοράζουμε αυτά που παράγουν άλλοι”.
Τέλος αναφέρθηκε στα διόδια, λέγοντας πως “για τα διόδια θα πρέπει να γίνει ο διαγωνισμός και οι παραχωρησιούχοι να μας πουν, πού μπορεί να γίνουν νέοι σταθμοί”.
ολες οι ειδησεις
- Η κωμωδία της βδέλλας: Ένα «Αριστοφανικό», σατιρικό κείμενο
- Τέμπη: «Πόλεμος ανακοινώσεων» για την επιστολή Σπίρτζη και τον νόμο περί ευθύνης υπουργών – «Πάτε για παραγραφή» – «Μόνος φραγμός η πλειοψηφία»
- Πτώση F-16: Βίντεο ντοκουμέντο από την αποστολή διάσωσης του πιλότου στην Ψαθούρα – Η μάχη με τα πελώρια κύματα
- Golden Visa: Αλλάζουν τα όρια απόκτησης ακινήτων από 31 Μαρτίου – Οι νέες διατάξεις και η άδεια διαμονής
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr