current views are: 11

2 Μαΐου 2018
Δημοσίευση09:04

Ν. Μαυραγάνης: Ο κ. Μαρινάκης δεν είναι υπεράνω του νόμου

“Έχουμε όμως αντιπαράθεση με το παλαιό σύστημα οικονομικής και πολιτικής διακυβέρνησης του τόπου”

Δημοσίευση 09:04’

“Έχουμε όμως αντιπαράθεση με το παλαιό σύστημα οικονομικής και πολιτικής διακυβέρνησης του τόπου”

«Ο κ. Μαρινάκης δεν είναι υπεράνω του νόμου, όπως δεν είναι κανείς από εμάς» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, ερωτηθείς για τις δηλώσεις του επιχειρηματία.

«Όλοι μας τιθέμεθα στη βάσανο της δικαστικής διερεύνησης, όταν πρέπει και υπάρχουν υπόνοιες για κάτι και εδώ υπάρχουν υπόνοιες για κάτι» είπε ο κ. Μαυραγάνης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 FM». «Εμείς προσωπική αντιπαράθεση δεν έχουμε με κανέναν. Έχουμε όμως αντιπαράθεση με το παλαιό σύστημα οικονομικής και πολιτικής διακυβέρνησης του τόπου που προκαλούσε πραγματικά το ηθικό ένστικτο» πρόσθεσε.

Σχολιάζοντας τη δήλωση από πλευράς του κ. Μαρινάκη ότι ουδεμία σχέση έχει με τη Ν.Δ. και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρατήρησε: «Ο κ. Μαρινάκης λέει ότι δεν έχει καμία σχέση με τη Ν.Δ., λέει, ισχυρίζεται. Αν ισχύει αυτό -όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι θα ελεγχθεί και ελέγχεται εάν ισχύει, καθώς εμείς ξέρουμε για κάποιες σχέσεις με συγκεκριμένους ανθρώπους της Ν.Δ. και μάλιστα υψηλά ιστάμενους- τότε αντιφάσκει. Αν δεν έχει καμία σχέση με τη Ν.Δ., πώς εμείς προσπαθούμε να διαβάλουμε αυτόν και να ρίξουμε και τη Ν.Δ.;»

Πώς θα εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί

Αναφερόμενος στο νέο σύστημα εξέτασης των υποψηφίων οδηγών, ο υφυπουργός υπογράμμισε πως «το φαινόμενο κάποιοι να παίρνουν το δίπλωμα πιο εύκολα από κάποιους άλλους, πέρα από το γεγονός ότι εισήγαγε ένα σύστημα αδικίας και ανηθικότητας στην κοινωνία μας, από την άλλη πλευρά δημιουργούσε και οδηγούς, οι οποίοι αγνοούσαν βασικούς κανόνες οδικής κυκλοφορίας και ήταν δυνάμει κίνδυνος για όλους και για τους εαυτούς τους».

Όπως σημείωσε ο κ. Μαυραγάνης «η μεγαλύτερη επαφή εκπαιδευτή και εξεταστή με τον εξεταζόμενο είναι αυτή που δημιουργούσε το πρόβλημα». Για το λόγο αυτό, εξήγησε, «προβλέπουμε σε πρώτο στάδιο την αποχώρηση του εκπαιδευτή μέσα από το όχημα».

«Ο εξεταστής παραμένει στο πρώτο στάδιο της εξέτασης, η εξέταση σπάει σε δύο κομμάτια -το πρώτο στάδιο είναι η εξέταση πορείας και γενικών γνώσεων περί της οδηγικής συμπεριφοράς και το δεύτερο στάδιο ειδικών δοκιμασιών που γίνεται μέσα σε πίστα. Στο πρώτο στάδιο υπάρχει μέσα στο όχημα μόνον ο εξεταστής, ο εκπαιδευτής αποχωρεί και διαθέτει το όχημά του στον εκπαιδευόμενο και εξεταζόμενο και υπάρχουν κάμερες μέσα στο σύστημα, οι οποίες μεταφέρουν εικόνα και ήχο προς το κέντρο ελέγχου. Οι κάμερες αυτές μπορούν να λειτουργήσουν και αυτόνομα και λειτουργούν αυτόνομα στο δεύτερο στάδιο της εξέτασης των ειδικών δοκιμασιών, όπου και ο εξεταστής και ο εκπαιδευτής είναι έξω από το όχημα. Είναι μόνος του πλέον μέσα στο όχημα ο εκπαιδευόμενος- εξεταζόμενος και μέσω των καμερών που υπάρχουν μέσα στο όχημα μεταφέρεται εικόνα και ήχος στο κέντρο ελέγχου, αλλά και από το κέντρο ελέγχου μεταφέρονται οι εντολές προς τον εξεταζόμενο εκείνη τη στιγμή» διευκρίνισε.

Ερωτηθείς σχετικά με τις δυνατότητες κατάργησης της πρόβλεψης διοδίων σε περιοχές κατοικίας, όπως στην εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, ο κ. Μαυραγάνης απάντησε: «Έχουμε την άποψη ότι πρέπει το σύστημα διοδίων να γίνει πιο δίκαιο και για να γίνει πιο δίκαιο πρέπει να εφαρμοστούν οι κανόνες ηθικής, αλλά και οι νομικοί κανόνες, που ισχύουν σε όλη την Ευρώπη και εξαιρούν τους κατοίκους, οι οποίοι δεν έχουν άλλη ασφαλή δίοδο για να πάνε στο σπίτι τους, παρά μόνο να χρησιμοποιήσουν την Εθνική Οδό και τότε πρέπει να εξαιρούνται. Αυτό είναι μία Ευρωπαϊκή Οδηγία, την οποία πρέπει να εφαρμόσουμε και στην Ελλάδα. Εάν λοιπόν τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν εκτός από την περίπτωσης της Χαλκίδας ή του Αγίου Στεφάνου, εάν υπάρχουν και στη Θεσσαλονίκη να τις δούμε κι εκεί».

Πηγή: ΑΠΕ


σχετικα αρθρα