current views are: 1

30 Ιουλίου 2012
Δημοσίευση11:05

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Έλληνες τηλεοράσεις;

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η TNS Pentor για λογαριασμό της Toshiba σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία).

Δημοσίευση 11:05’
αρθρο-newpost

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η TNS Pentor για λογαριασμό της Toshiba σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία).

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η TNS Pentor για λογαριασμό της Toshiba σε έξι χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία). Όσον αφορά τους Έλληνες, σύμφωνα με την έρευνα, περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι με υψηλότερο εισόδημα, ενώ οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι είναι CRT (40%) και LCD (38%).

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες.

Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1500-2500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34% ή πάνω από 2500 ευρώ  σε ποσοστό 31%).

Σύμφωνα με την έρευνα, κύριες πηγές πληροφόρησης των Ελλήνων είναι τα επίσημα site των κατασκευαστών και αμέσως μετά τα site όπου μπορεί κανείς να κάνει σύγκριση τιμών ανάμεσα σε προϊόντα.

Ακόμη, παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το internet, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει, ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.

Σε ό,τι αφορά τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η ποιότητα της εικόνας αλλά και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων φαίνεται ότι παίζει πολύ μικρό ρόλο.

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 600 ατόμων ηλικίας 20-60 ετών που διαθέτουν τηλεοράσεις με τη μέθοδο των τηλεφωνικων συνεντεύξεων από τις 20/11/2011 έως τις 15/12/2011.


σχετικα αρθρα