ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μία "ψηφιακή εφημερίδα" αποκλειστικά για iPad

Δημοσίευση 16 Ιανουαρίου 2011, 11:16 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Μία "ψηφιακή εφημερίδα" αποκλειστικά για iPad
Facebook Twitter Whatsapp

Και το όνομα αυτής: The Daily. Πρόκειται για την πρώτη εφημερίδα στον κόσμο αποκλειστικά για iPad, η οποία βρίσκεται σε «θέση εκκίνησης», με γραφεία πλήρως επανδρωμένα με δημοσιογράφους σε Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη.

Και το όνομα αυτής: The Daily. Πρόκειται για την πρώτη εφημερίδα στον κόσμο αποκλειστικά για iPad, η οποία βρίσκεται σε «θέση εκκίνησης», με γραφεία πλήρως επανδρωμένα με δημοσιογράφους σε Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη.

Η επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την ψηφιακή έκδοση της Daily, η οποία θα ανήκει στην News Corp. του Ρούπερτ Μέρντοχ, θα λάβει χώρα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο στις 19 Ιανουαρίου, σύμφωνα με πληροφορίες, ενώ φημολογείται πως θα παραστούν ο Στιβ Τζομπς και ο Ρούπερτ Μέρντοχ, οι «κεφαλές» των Apple και News Corp.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες όπως το ύψος της συνδρομής για την «tablet- only» εφημερίδα, ή γενικότερα το αν θα υπάρχει συνδρομή, αλλά από το όνομα υποδηλώνεται πως θα είναι καθημερινής κυκλοφορίας. Θα ασχολείται με θέματα γενικής ειδησεογραφίας, καθώς και πολιτιστικά και ψυχαγωγικά, ενώ θα υπάρχουν και βίντεο.

Η Daily αποτελεί μία μεγάλη κίνηση από πλευράς του Μέρντοχ να αλλάξει τη μορφή του τοπίου στον κόσμο της δημοσιογραφίας, καθώς τα έσοδα από την κυκλοφορία των εντύπων (εφημερίδων και περιοδικών) και τις διαφημίσεις που προσελκύουν έχουν μειωθεί δραματικά, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα ιστοσελίδων αυξάνονται συνεχώς.

Κατά τον Τσέις Κάρεϊ, ανώτερο στέλεχος της News Corp. ηDaily αποτελεί ένα «μικρό στοίχημα», καθώς το κόστος της είναι μάλλον μικρό (απαιτείται μόνο μία σχετικά μικρή συντακτική ομάδα), τη στιγμή που οι έντυπες εφημερίδες έχουν έξοδα για εκτύπωση και διανομή.

Πολλοί εκδότες εφημερίδων βλέπουν το iPad και τη γενικότερη άνοδο των tablets σαν μία χρυσή ευκαιρία, καθώς μπορούν να «πουλήσουν» διαφημίσεις σε υψηλότερες τιμές από ότι σε websites (ακόμα και αν εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από ότι στις έντυπες εκδόσεις).

Οι Ν.Υ Τimes προσφέρουν δωρεάν μία έκδοση ειδικά για iPad, η οποία έχει βρει το δρόμο της σε περίπου 1,5 εκατομμύρια υπολογιστές. Εντός του έτους θα αρχίσει να απαιτείται συνδρομή. Επίσης, η USA Today, η εφημερίδα με τους περισσότερους συνδρομητές (έντυπη έκδοση) στις ΗΠΑ, υπολογίζει επίσης στο iPad για να ανεβάσει τα διαφημιστικά της έσοδα, τα οποία μειώνονται εδώ και τέσσερα χρόνια- ωστόσο δεν σκοπεύει (προς το παρόν ) να χρεώνει για τη χρήση της σχετικής εφαρμογής.