ΥΓΕΙΑ

Ανανάς: Ζουμερός και ωφέλιμος

Δημοσίευση 25 Μαρτίου 2013, 12:33 / Ανανεώθηκε 27 Ιουνίου 2013, 14:55
Ανανάς: Ζουμερός και ωφέλιμος
Facebook Twitter Whatsapp
Βοηθά στον πόνο της αρθρίτιδας αλλά και στην τόνωση του ανοσοποιητικού. 
Βοηθά στον πόνο της αρθρίτιδας αλλά και στην τόνωση του ανοσοποιητικού. 

Ανακάλυψη του ανανά

Το 1493 ο εξερευνητής Χριστόφορος Κολόμβος ανακάλυψε τον ανανά στη Γουαδελούπη της Καραϊβικής. Το φρούτο υπήρχε επίσης στη νότια Βραζιλία και την Παραγουάη.

Ο ανανάς στην κολομβιανή Αμερική

Οι Αμερικανοί άποικοι θεωρούσαν τον ανανά πολυτελές τρόφιμο λόγω της σπανιότητας και του κόστους του.

Ανατομία…

Ο ανανάς είναι το αποτέλεσμα πολλών λουλουδιών των οποίων οι καρποί συγκεντρώθηκαν γύρω από τον πυρήνα.

Θρεπτική αξία

Ο ανανάς περιέχει βρωμελίνη, ένζυμο που μπορεί να βοηθήσει στον πόνο της αρθρίτιδας μειώνοντας τη φλεγμονή. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης C, που βοηθά στην τόνωση του ανοσοποιητικού.

Στη Χαβάη

Ιστορικά, η Χαβάη ήταν ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παραγωγός και πηγή για τον ανανά στις ΗΠΑ. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες σοδειές ήταν στη Χαβάη. Σήμερα στους μεγαλύτερους παραγωγούς συγκαταλέγονται οι Φιλιππίνες, η Βραζιλία και η Κόστα Ρίκα.

Επιλογή

Προσπεράστε τον ανανά που έχει ‘μελανιές’ ή μυρίζει ξινός. Τα φρούτα από τη Χαβάη ή την κεντρική Αμερική τείνουν να είναι πιο φρέσκα.

Φροντίδα

Για να κάνετε τον ανανά πιο μαλακό και ζουμερό να τον διατηρείτε σε θερμοκρασία δωματίου μια ή δυο ημέρες πριν το κόψιμο.

Θερμίδες

Ένα φλιτζάνι ανανά έχει 70-85 θερμίδες.

ΠΗΓΗ: iatronet.gr

Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr